Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Rozgrzewki » Rozgrzewka #2 – pomysły na ćwiczenia przed treningiem
Prosty zestaw ćwiczeń, rozgrzewający organizm przed treningiem.
Ćwiczenia, które pomogą ci się rozgrzać przed treningiem.

Rozgrzewka #2 – pomysły na ćwiczenia przed treningiem

Drugi zestaw przygotowanych ćwiczeń, które pomogą Ci się rozgrzać przed treningiem. Pamiętaj, że prawidłowa rozgrzewka powinna trwać minimum 10 minut – nie zapominaj o odpowiednim dogrzaniu wszystkich stawów!

Zanim zaczniesz – przeczytaj o czym musisz pamiętać podczas prawidłowej rozgrzewki, a także jakich błędów należy unikać.

Ćwiczenia zawarte w tym filmie mają charakter uniwersalny – są idealne, jeżeli chcesz zacząć ćwiczyć lub biegać. Możesz je wykonywać jako całą serię lub wybrać te, które Ci odpowiadają i ułożyć z tego własny zestaw. Możesz je również połączyć z innymi ćwiczeniami z rozgrzewek jakie dla Ciebie przygotowaliśmy.

Pamiętaj, by nie narzucać zbyt forsownego tempa, tak by rozgrzewka przygotowała Twój organizm do wysiłku.

Rozgrzewka przed treningiem – 5 pomysłów na ćwiczenia

  1. Step out – ramię przód (00:12-00:26)
  2. Step out – ramię góra (00:28-00:40)
  3. Step out oba ramiona góra (trójkąt nad głową) (00:42-00:59)
  4. Unoszenie kolan i przeciwległej ręki (1:00-1:13)
  5. Step knee (unoszenie kolana)  (1:15-1:30)

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

O autorze - Ewa Pawełczyk

Ewa Pawełczyk
Sport towarzyszy jej życiu od wielu lat. Od poniedziałku do soboty można ją spotkać gdy prowadzi takie treningi jak Super line, Turbo spalanie, BPU Extreme czy na zajęciach tanecznych. Zawsze uśmiechnięta i entuzjastycznie nastawiona do zajęć, pomaga w odreagowaniu codziennych zmartwień i rutyny. W wieku 12 lat rozpoczęła treningi Aikido-ju-jitsu w Bytomskim Klubie Ju-Jitsu. Sport ten uprawiała przez około 8 lat, a przygodę z nim zakończyła uzyskując stopień 4-kyu. W październiku 2011 roku ukończyła kurs instruktora rekreacji ruchowej AWF ze specjalnością fitness - nowoczesne formy gimnastyki. Obecnie większość jej wolnego czasu wypełnia fitness. Absolwentka Politechniki Śląskiej w Gliwicach na kierunku Inżynieria Środowiska. Oprócz prowadzenia zajęć fitness pracuje jako asystent projektanta w jednym z siemianowickich biur projektowych.

Sprawdź też

pomysły na rozgrzewkę przed trenigiem

Rozgrzewka #1 – pomysły na ćwiczenia przed treningiem

Kilka prostych ćwiczeń, które pomogą Ci się rozgrzać przed treningiem. Pamiętaj, że prawidłowa rozgrzewka powinna …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o