Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Trening w formie pilatesu wzmacniający mięśnie pleców oraz brzucha.
Pilates - wzmocnij swój brzuch oraz plecy

Pilates – spokojny trening na wzmocnienie całego ciała dla każdego.

Jeżeli dynamiczne treningi, pełne podskoków i padów nie są dla ciebie, wybierz spokojniejszą opcję i sprawdź nasz rewelacyjny zestaw ćwiczeń!

Ten 25-minutowy trening szczególnie koncentruje się na ujędrnieniu ciała i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz pleców, co wpłynie na poprawę postawy. Wbrew pozorom trening jest intensywny, ale nie spowoduje, że się spocisz.

Wszystkie ćwiczenia wykonywane są na macie, także nie potrzebujesz dodatkowego sprzętu.

Trening jest kompletny – zawiera rozgrzewkę, część właściwą oraz stretching.

Prowadząca pokazuje ćwiczenie oraz opowiada o technice. W prawym górnym rogu zegar wskazuje czas, jaki pozostał do końca treningu oraz dodatkowo przed każdym ćwiczeniem w lewym dolnym rogu pokazuje się jego nazwa.

Prowadząca oraz dziewczyna po jej prawej stronie wykonują trudniejszą wersję ćwiczeń, natomiast dziewczyna po lewej wersję łatwiejszą, dlatego możesz dostosować poziom ćwiczeń do swoich umiejętności i kondycji.

Podczas treningu popracuje całe ciało – wzmocnisz ramiona, wyszczuplisz talię i boczki oraz uaktywnisz mięśnie brzucha, ujędrnisz pupę oraz wysmuklisz uda i łydki, a to wszystko w spokojnym tempie. 

Jeżeli wciąż masz wątpliwości, czy ten zestaw jest dla ciebie, to po prostu go wykonaj i natychmiast się rozwieją!

Pilates na ujędrnienie i wzmocnienie całego ciała

Podsumowanie treningu:

  • Pilates – spokojny trening odchudzający i wzmacniający mięśnie.
  • Potrzebujesz jedynie maty.
  • Trening dla każdego – zawiera łatwiejsze i trudniejsze wersje ćwiczeń, więc możesz wybrać najlepszą opcje dla siebie!
  • Zaangażujesz do pracy całe ciało – ramiona, plecy, brzuch, pośladki, uda oraz łydki.
  • Kompleksowy zestaw – zawiera rozgrzewkę, część właściwą oraz stretching.
  • Wbrew pozorom trening jest intensywny, ale nie spowoduje, że się spocisz! 
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Plan treningów na najbliższe 5 dni

Codzienny live z Pati – plan treningów 18.03 do 25.03 – sprawdź!

Stopnadwadze.pl i trenera Patrycja Brejza zapraszają codziennie na treningi live o godzinie 18:30. Zobacz jaki …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail