Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia Fitness » Aerobik » Pilates – spokojny trening na wzmocnienie całego ciała dla każdego.
Trening w formie pilatesu wzmacniający mięśnie pleców oraz brzucha.
Pilates - wzmocnij swój brzuch oraz plecy

Pilates – spokojny trening na wzmocnienie całego ciała dla każdego.

Jeżeli dynamiczne treningi, pełne podskoków i padów nie są dla ciebie, wybierz spokojniejszą opcję i sprawdź nasz rewelacyjny zestaw ćwiczeń!

Ten 25-minutowy trening szczególnie koncentruje się na ujędrnieniu ciała i wzmocnieniu mięśni brzucha oraz pleców, co wpłynie na poprawę postawy. Wbrew pozorom trening jest intensywny, ale nie spowoduje, że się spocisz.

Wszystkie ćwiczenia wykonywane są na macie, także nie potrzebujesz dodatkowego sprzętu.

Trening jest kompletny – zawiera rozgrzewkę, część właściwą oraz stretching.

Prowadząca pokazuje ćwiczenie oraz opowiada o technice. W prawym górnym rogu zegar wskazuje czas, jaki pozostał do końca treningu oraz dodatkowo przed każdym ćwiczeniem w lewym dolnym rogu pokazuje się jego nazwa.

Prowadząca oraz dziewczyna po jej prawej stronie wykonują trudniejszą wersję ćwiczeń, natomiast dziewczyna po lewej wersję łatwiejszą, dlatego możesz dostosować poziom ćwiczeń do swoich umiejętności i kondycji.

Podczas treningu popracuje całe ciało – wzmocnisz ramiona, wyszczuplisz talię i boczki oraz uaktywnisz mięśnie brzucha, ujędrnisz pupę oraz wysmuklisz uda i łydki, a to wszystko w spokojnym tempie. 

Jeżeli wciąż masz wątpliwości, czy ten zestaw jest dla ciebie, to po prostu go wykonaj i natychmiast się rozwieją!

Pilates na ujędrnienie i wzmocnienie całego ciała

Podsumowanie treningu:

  • Pilates – spokojny trening odchudzający i wzmacniający mięśnie.
  • Potrzebujesz jedynie maty.
  • Trening dla każdego – zawiera łatwiejsze i trudniejsze wersje ćwiczeń, więc możesz wybrać najlepszą opcje dla siebie!
  • Zaangażujesz do pracy całe ciało – ramiona, plecy, brzuch, pośladki, uda oraz łydki.
  • Kompleksowy zestaw – zawiera rozgrzewkę, część właściwą oraz stretching.
  • Wbrew pozorom trening jest intensywny, ale nie spowoduje, że się spocisz! 

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Gotowe zestawy ćwiczeń - możesz trenować w domu.

NOWOŚĆ! Zestawy ćwiczeń dla kobiet do trenowania w domu – pobierz za darmo

W tym roku ma się w końcu coś zmienić? Chcesz trenować, ale nie masz czasu …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o