Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia wyszczuplające » Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion bez pompek i sprzętu
Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion i rąk. Ćwiczenia wyszczuplające ramiona.
Ćwiczenia na szczupłe ręce i ramiona.

Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion bez pompek i sprzętu

Chcesz znaleźć skuteczne ćwiczenia na szczupłe ramiona? Denerwuje Cię cellulit w okolicach bicepsów i chciałabyś wyszczuplić ramiona, by wyglądały lepiej i jędrniej? Chcesz założyć sukienkę odsłaniającą plecy i ramiona? Sprawdź ten trening!



Proste ćwiczenia na szczupłe ramiona bez pompek!

W tym zestawie znajdziesz spokojne i bardzo łatwe ćwiczenia na wyszczuplenie ramion. Co ważne – by je wykonywać nie musisz wykonywać znienawidzonych pompek 🙂

Nie musisz również ćwiczyć szybko i dynamicznie – skoncentruj się na obszernym i pełnym zakresie ruchu.

Jakie ćwiczenia znajdziesz w tym zestawie?

Wszystkie ćwiczenia wykonujesz siedząc – pracują więc wyłącznie mięśnie rąk: przede wszystkim bicepsy i tricepsy. Ćwiczenia koncentrują się na ruchomości w stawach: w okolicy obręczy barkowej i łokci.

Znajdziesz tu: „pompki w powietrzu”, elementy stretchingu i przede wszystkim pracę koncentrującą się na obrotach i wymachach ramion.

Ćwiczenia będą maksymalnie skuteczne, jeżeli połączysz je z zestawem treningowym na spalanie tkanki tłuszczowej.

Ćwiczenia na smukłe ramiona bez pompek – film

Krótkie podsumowanie tego zestawu treningowego na wyszczuplenie ramion:

  • Bardzo łatwe ćwiczenia na wyszczuplenie ramion
  • Nie potrzebujesz sprzętu takiego jak ciężarki
  • Zestaw NIE zawiera pompek
  • Ćwiczenia angażują do pracy tricepsy i bicepsy
  • Ćwiczenia NIE powodują rozrostu mięśni
  • Pomagają ujędrnić skórę
  • By efekt był maksymalny połącz ten trening z zestawem na spalanie tłuszczu 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na wyszczuplenie łydek i pośladków.

Plie Squat Challenge – smukłe łydki i jędrna pupa

Zaledwie pięciominutowy trening, który pomoże Ci wysmuklić łydki oraz ujędrnić pośladki. Przeczytaj też: Chcesz szybko ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku