Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Trening dla początkujących – lepsza forma w 4 tygodnie!

Trening dla początkujących – lepsza forma w 4 tygodnie!

Ćwiczenia dla osób początkujących. Joanna Soh powraca z ciekawym treningiem dla osób początkujących, które chciałyby zwiększyć swoją aktywność fizyczną, ale nie wiedzą jak zacząć.



Ćwiczenia dla początkujących w domu – lepsza forma w 4 tygodnie

Trening oparty jest o łatwe ćwiczenia, które nie sprawią trudności osobom z nadwagą i nie nadwyrężą nieprzygotowanych mięśni i układu sercowego. Nie wymaga posiadania drogiego sprzętu, można go wykonać w domowym zaciszu. Każda sesja spala ok. 400kcal.

Składa się z 10 ćwiczeń – każde z nich trwa 40 sekund, po czym następuje 20– sekundowa przerwa na odpoczynek. To jedna sesja. Do osiągnięcia dobrych rezultatów zalecane jest wykonanie przynajmniej 4 sesji w ramach jednego treningu. Dobra wiadomość dla zapracowanych! Nie trzeba ich wszystkich robić na raz, można je rozdzielić na pojedyncze sesje w trakcie dnia.



Trening rozpoczyna się rozgrzewką, która przygotowuje organizm do wysiłku. Wśród ćwiczeń znaleźć można stałych „bywalców” sal fitness: pajacyki, pompki, skipping, zmodyfikowane przysiady i wiele, wiele innych. Każdy je doskonale zna – nie są trudne do wykonania.

Cały trening wykonuje się trzy razy tygodniowo, przeplatając z inną aktywnością cardio. Najlepiej wybrać sporty, które mogą z powodzeniem uprawiać również osoby z gorszą kondycją, takie jak spacery (z kijkami lub bez), rower oraz pływanie.

Wystarczy 4 do 6 tygodni by zobaczyć pierwsze efekty!

W połączeniu z dobrym odżywianiem trening Joanny jest gwarancją sukcesu!

Wypróbuj nasze skuteczne trening na spalanie tkanki tłuszczowej:

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening spalający tłuszcz

Łatwy trening z elementami tańca spalający tłuszcz i poprawiający kondycję

Jeżeli lubisz żywsze, energetyczne treningi spalające tłuszcz i jesteś fanką prostych i skutecznych ćwiczeń – ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku