Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Ultraskuteczny bokserski trening na spalanie tłuszczu i poprawę kondycji
Trening, który pomoże Ci poprawić kondycję i spalić tłuszcz.
Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej i poprawę kondycji.

Ultraskuteczny bokserski trening na spalanie tłuszczu i poprawę kondycji

Od zawsze wiadomo, że zawodowi bokserzy mogą pochwalić się budzącą podziw, niemalże tytaniczą kondycją. Ich treningi są doskonałe do zwiększenia wydolności organizmu i zabójcze dla tkanki tłuszczowej. Warto się nimi inspirować!

Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ

Ten trening oryginalnie łączy ćwiczenia fitness, z dynamicznym stretchingiem i elementami treningu boskerskiego.

To wyśmienita droga by schudnąć, a także diabelnie skuteczna metoda by popracować nad kondycją i wydolnością organizmu.

A to sprawi, że będziesz czuć się jak prawdziwa bogini – choć zmęczona, to pełna energii i zapału.

Ćwiczenia są wskazane dla osób średnio-zaawansowanych – zwłaszcza takich, które mają zdrowe kolana i nie mają problemów ze stawami. Jest tu dużo przeskoków i dynamicznej pracy polegającej na skrętach ciała.

Popracujesz również nad balansem ciała i rozciąganiem.

Część ćwiczeń zobaczysz w dwóch wersjach: trudniejszej i łatwiejszej. Możesz wybrać tę, która będzie dla Ciebie odpowiednia.

Jeżeli wybrałaś łatwiejszą wersję – to doskonały pretekst, by po jakimś czasie spróbować trudniejszego wyzwania.

Do treningu przydadzą Ci się ciężarki lub butelki z wodą (w łatwiejszej wersji możesz z nich zrezygnować).

Trening na spalanie tłuszczu dla kobiet, film:


Krótkie wskazówki dotyczące tych ćwiczeń na spalanie tłuszczu:

  • przy uderzeniach w miejscu skręcaj kostki i biodra
  • staraj się mieć maksymalnie rozluźnione barki
  • przy uderzeniach łokcie trzymaj blisko żeber
  • podczas uderzenia staraj się „wyrzucać rękę”, ważne byś wracała po ciosie do gardy
  • skup się na szybki powrocie ręki, a nie samym uderzeniu – dzięki temu ciosy będą bardzo dynamiczne

Kliknij po więcej treningów na spalanie tłuszczu.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Krótki i intensywny trening który wykonasz w domu aby wzmocnić swoje ciało i zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej.

Pokonaj tłuszcz i wysmuklij ciało w 7 minut – z tym treningiem to możliwe!

Przed tobą krótki, 7-minutowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający, który pozwoli spalić zbędny tłuszcz, ujędrnić całe ciało i …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o