Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Świetny, 25-minutowy trening cardio dla osób początkujących i średniozaawansowanych
Trening spalający tłuszcz dla każdego.
Doskonałe ćwiczenia odchudzające dla osób początkujących.

Świetny, 25-minutowy trening cardio dla osób początkujących i średniozaawansowanych

Przedstawiamy efektywny trening cardio dla osób początkujących i średniozaawansowanych, który można spokojnie wykonać w domowym zaciszu.


To trening, który pozwoli spalić tłuszcz oraz wzmocnić mięśnie. Jeżeli będziesz go wykonywać systematycznie, to Twoje ciało stanie się silniejsze i bardziej smukłe, a kondycja ulegnie poprawie.

Dużym plusem tego treningu jest to, że zawiera rozgrzewkę oraz nie wymaga dodatkowego obciążenia. Pracujesz z ciężarem własnego ciała, mając świadomość, że każde kolejne ćwiczenie czyni je lżejszym ? trening składa się z 2 rund po 4 ćwiczenia i ma formę interwału – ćwiczymy przez 45 sekund po czym następuje 15 sekund przerwy.

Nie potrzebujesz zegarka – licznik czasu wyświetla się na ekranie. Ćwiczenia można dopasować do własnych możliwości – możesz ćwiczyć z większą lub mniejszą intensywnością. Prowadząca najpierw pokazuje wersję trudniejszą danego ćwiczenia, po czy przechodzi do łatwiejszej.

Wielkim plusem jest również licznik kalorii – dowiesz się ile ich spaliłaś w ciągu 25 minut (zarówno w wersji trudniejszej, jak i łatwiejszej). Dodatkowy atut to informacja, jakie ćwiczenie pojawi się za chwilę, co pozwala uniknąć zbędnych przerw i ćwiczyć płynnie!

Podsumowując – jeżeli chcesz schudnąć, wysmuklić ciało i wzmocnić mięśnie, jesteś osobą początkującą lub średniozaawansowaną, chcesz ćwiczyć w domu i na miarę swoich możliwości, to ten trening jest idealny dla Ciebie!

Trening cardio dla początkujących na spalanie tkanki tłuszczowej:

Podsumowanie treningu cardio dla początkujących:

  •  Ćwiczenia odchudzające i wzmacniające mięśnie.
  • Pracują wszystkie partie ciała.
  •  Trening dla osób początkujących i bardziej zaawansowanych.
  •  Sama decydujesz o intensywności ćwiczeń.
  •  Ćwiczenia są proste.
  •  Zawiera licznik czasu i kalorii.
  • • Nie potrzebujesz dodatkowego obciążenia. 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening na bazie tabaty najlepszy na spalanie tkanki tłuszczowej.

22 minutowy trening HIIT spalający tłuszcz

W załączonym filmiku znajdziecie świetny trening, który ma na celu podniesie tętna oraz przyspieszenie spalania …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.