Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Świetny, 25-minutowy trening cardio dla osób początkujących i średniozaawansowanych
Trening spalający tłuszcz dla każdego.
Doskonałe ćwiczenia odchudzające dla osób początkujących.

Świetny, 25-minutowy trening cardio dla osób początkujących i średniozaawansowanych

Przedstawiamy efektywny trening cardio dla osób początkujących i średniozaawansowanych, który można spokojnie wykonać w domowym zaciszu.

Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ


To trening, który pozwoli spalić tłuszcz oraz wzmocnić mięśnie. Jeżeli będziesz go wykonywać systematycznie, to Twoje ciało stanie się silniejsze i bardziej smukłe, a kondycja ulegnie poprawie.

Dużym plusem tego treningu jest to, że zawiera rozgrzewkę oraz nie wymaga dodatkowego obciążenia. Pracujesz z ciężarem własnego ciała, mając świadomość, że każde kolejne ćwiczenie czyni je lżejszym ? trening składa się z 2 rund po 4 ćwiczenia i ma formę interwału – ćwiczymy przez 45 sekund po czym następuje 15 sekund przerwy.

Nie potrzebujesz zegarka – licznik czasu wyświetla się na ekranie. Ćwiczenia można dopasować do własnych możliwości – możesz ćwiczyć z większą lub mniejszą intensywnością. Prowadząca najpierw pokazuje wersję trudniejszą danego ćwiczenia, po czy przechodzi do łatwiejszej.

Wielkim plusem jest również licznik kalorii – dowiesz się ile ich spaliłaś w ciągu 25 minut (zarówno w wersji trudniejszej, jak i łatwiejszej). Dodatkowy atut to informacja, jakie ćwiczenie pojawi się za chwilę, co pozwala uniknąć zbędnych przerw i ćwiczyć płynnie!

Podsumowując – jeżeli chcesz schudnąć, wysmuklić ciało i wzmocnić mięśnie, jesteś osobą początkującą lub średniozaawansowaną, chcesz ćwiczyć w domu i na miarę swoich możliwości, to ten trening jest idealny dla Ciebie!

Trening cardio dla początkujących na spalanie tkanki tłuszczowej:

Podsumowanie treningu cardio dla początkujących:

  •  Ćwiczenia odchudzające i wzmacniające mięśnie.
  • Pracują wszystkie partie ciała.
  •  Trening dla osób początkujących i bardziej zaawansowanych.
  •  Sama decydujesz o intensywności ćwiczeń.
  •  Ćwiczenia są proste.
  •  Zawiera licznik czasu i kalorii.
  • • Nie potrzebujesz dodatkowego obciążenia. 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Krótki i intensywny trening który wykonasz w domu aby wzmocnić swoje ciało i zmniejszyć ilość tkanki tłuszczowej.

Pokonaj tłuszcz i wysmuklij ciało w 7 minut – z tym treningiem to możliwe!

Przed tobą krótki, 7-minutowy trening wytrzymałościowo-wzmacniający, który pozwoli spalić zbędny tłuszcz, ujędrnić całe ciało i …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o