Jakie suplementy stanowią doskonałe uzupełnienie diety?

Suplementy – uzupełnienie treningu i diety

Marzysz o wysportowanej i szczupłej sylwetce? Podjąłeś wyzwanie i w tym sezonie chcesz zaskoczyć wszystkich nienaganną figurą? Stosujesz dietę i intensywne ćwiczenia, ale efekty nie spełniają Twoich oczekiwań. Właściwa suplementacja pozwoli Ci osiągnąć wymarzone rezultaty – sprawi, że trening stanie się bardziej wydajny i przybliży Cię do założonego celu. Poznaj tajniki skutecznej suplementacji.



Spis Treści
Zwiń
Rozwiń

Skuteczna redukcja tkanki tłuszczowej

Nie możesz pozbyć się znienawidzonych boczków? Mimo intensywnych ćwiczeń „oponka” nie chce zniknąć? Spalacze tłuszczu to produkty, które pozwolą Ci raz na zawsze rozprawić się z nadprogramowymi kilogramami i uzyskać wymarzoną wysportowaną, smukłą sylwetkę. Dzięki fat burnerom zredukujesz tkankę tłuszczową i podkreślisz wypracowane mięśnie.

Spalacze tłuszczu to suplementy diety, które działają dwutorowo. Termogeniki podnoszą ciepłotę ciała oraz pobudzają metabolizm, dzięki czemu następuje szybsze spalanie kwasów tłuszczowych. Dzięki stosowaniu produktów z grupy spalaczy tłuszczów – Twój organizm redukuje tkankę tłuszczową jeszcze długo po zakończeniu treningu.

Większość spalaczy tłuszczu dostępnych na rynku bazuje na naturalnych składnikach takich, jak: kofeina, katechiny herbaciane czy kapsaicyna oraz synferyna, które działają pobudzająco i zwiększają bazową, spoczynkową temperaturę co pozwala przyspieszyć lipolizę. Zawarte w spalaczach tłuszczu substancje zmniejszają uczucie zmęczenia i znużenia, pobudzają do działania i zwiększenia aktywności fizycznej.

Kreatyna dla szybszych efektów?

Wokół stosowania kreatyniny w procesie treningowym narosło wiele mitów. Kreatyna postrzegana jest jako substancja, który przyspiesza przyrost masy mięśniowej i zwiększa efektywność treningów.

Czy to prawda? Dzięki stosowaniu kreatyny poprawia się nawodnienie komórek mięśniowych – następuje zjawisko tzw. hiperhydracji – dzięki czemu komórki zyskują większą objętość. Kreatyna powoduje jednak nie tylko efekt „napomopowania”, zwiększa także zasoby glikogenu mięśniowego, dzięki czemu zwiększa się „siła mięśni” i jesteśmy w stanie wykonywać treningi z większym obciążeniem bądź wydłużone w czasie.

Kreatyna sprawia, że zwiększa się nasza wydolność. Warto podkreślić, że lepsze nawodnienie komórek sprawia, iż pewne procesy chemiczne zachodzące w naszym organizmie zachodzą szybciej, m.in.: przyspieszają działanie enzymów odpowiedzialnych za syntezę białek co przyspiesza proces budowy masy mięśniowej.

Aminokwasy a redukcja tkanki tłuszczowej

Aminokwasy są składnikiem budulcowym białek. Dostarczanie aminokwasów z zewnątrz jest szczególnie ważne dla osób aktywnych fizycznie. Dieta redukcyjna polega na zmniejszeniu podaży kalorii. Aby zredukować wagę musimy dostarczać naszemu organizmowi mniej kalorii niż zużywamy w ciągu doby.

Jednak zmniejszenie liczby kalorii powoduje ubytek nie tylko tkanki tłuszczowej, ale także masy mięśniowej. Aby uniknąć ubytku masy mięśniowej warto dostarczać aminokwasów w postaci suplementów diety – pozwolą nam nie tylko uchronić nasze mięśnie, ale także rozbudować tkankę mięśniową. Szczególnie cenne okazują się aminokwasy z grupy BCAA oraz EAA. Aminokwasy nie tylko chronią naszą tkankę mięśniową, ale także przyspieszają proces regeneracji i rozbudowy mięśni.

Dieta i regularne treningi kluczem do sukcesu

Dobrze zbilansowana dieta i regularna aktywność fizyczna pozwoli Ci osiągnąć wymarzoną sylwetkę.

Odpowiednia suplementacja sprawia, że szybciej zauważysz efekty Twoich starań i zmotywować do dalszego wysiłku w osiąganiu założonych celów. Ułożenie odpowiedniego planu treningowego, a także jadłospisu uwzględniającego zapotrzebowanie organizmu na określone składniki odżywcze – to zdanie dla specjalisty – trenera bądź dietetyka. Doświadczony trener podpowie nam także jak mądrze dobrać suplementy – tak by wspierały nas w walce z nadmiarowymi kilogramami.

Artykuł przygotowany przez partnera serwisu 


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Check Also

Co to są składniki odżywcze?

Co to są składniki odżywcze i dlaczego są tak ważne w zdrowej diecie?

Często możemy usłyszeć, że aby dieta była zdrowa, to powinna być zbilansowana, a co za …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

NOWOŚĆ!
Sprawdź E-book!

47 zabaw i ponad 150 pomysłów na aktywne spędzanie czasu z dzieckiem

Pobierz bezpłatne
fragmenty e-booków + BONUSY!

Wypełnij formularz.
Materiały wyślę OD RAZU na Twój e-mail!

Wypełnij formularz i zapisz 

się na webinar! 

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail