Pilates dla początkujących.

Najlepszy pilates dla początkujących – wzmocnienie całego ciała

Jeżeli od szalonych podskoków wolisz spokojniejsze i kompleksowe – sprawdź ten zestaw ćwiczeń pilates.



Trening pomoże Ci wzmocnić całe ciało, poprawić kondycję, ujędrnić pupę i brzuch i co najważniejsze – spalić nawet 280 kalorii.

To jeden z najlepszy treningów pilates dla początkujących – z samą muzyką, dzięki czemu maksymalnie skoncentrujesz się na ćwiczeniach.

Większość ćwiczeń jest wykonywana na macie, dzięki czemu pracują większe partie mięśni.

Ćwiczenia są bardzo spokojne, wybrać je powinny osoby początkujące, te które zaczynają ćwiczyć oraz osoby z kontuzjami.

W tym zestawie pilates znajdziesz: wznosy nóg, ćwiczenia oparte na naturalnych ruchach ciała, elemnty stretchingu, pracę na balansie ciała.

Mimo pozornej łatwości – ćwiczenia doskonale wzmocnią i pomogą wymodelować sylwetkę.

Trening pilates dla początkujących

Krótki opis treningu:

  • Ćwiczenia dedykowane osobom początkujących
  • Ćwiczenia doskonałe dla osób, które nie lubią skaczących i dynamicznych treningów
  • Wzmacniający kondycję
  • Angażuje do pracy duże partie mięśniowe
  • Pomaga popracować nad stabilną pozycją ciała
  • Wzmacnia mięśnie
  • Rzeźbi mięśnie brzucha, ud i pośladków


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Trening na pozbycie się cellulitu.

Cellulit killer – 25 minut treningu na WYPALANIE cellulitu (bez podskoków)

Chcesz schudnąć i jednocześnie pozbyć się cellulitu? Dobrze trafiłaś. Nazywam się Patrycja i przygotowałam specjalny …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments