Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na nogi » Jędrne pośladki, smukłe uda i szczupłe nogi – wyzwanie Sally Up!
Wyzwanie - wykroki, uda i pośladki.

Jędrne pośladki, smukłe uda i szczupłe nogi – wyzwanie Sally Up!

Bardzo prosty trening, który pomoże Ci seksownie wymodelować dolne partie ciała: uda, nogi oraz pośladki.



Jak w przypadku innych wyzwań Sally Up (tutaj możesz zobaczyć wyzwanie przysiadów, a tutaj wyzwanie – deskę na płaski brzuch) – zasada jest banalnie prosta: kiedy słyszysz Up podnosisz ciało w górę, kiedy Down – w dół. Całość trwa niecałe cztery minuty.

Mimo, że trening wydaje się prosty – daje nieźle w kość! Jego olbrzymią zaletą jest to, że każdy może go wykonać – bez względu na stopień zaawansowania.

Jak ćwiczyć wyzwanie Sally Up z wykrokami?

Zasada ćwiczeń jest bardzo prosta – na zmianę wykonaj wykrok do przodu, raz lewą, raz prawą nogą.

Podczas wykroków pamiętaj o tym, by starać się trzymać kąt prosty w nodze przedniej i tylnej.

Gdy zejdziesz w dół pulsuj delikatnie całym ciałem, by zmusić je do pracy.

Szczegóły znajdziesz na poniższym filmie:

Jak utrudnić wyzwanie?

Choć na początku ćwiczenia mogą przychodzić Ci z trudem, zobaczysz szybko, że każdy na trening jest coraz łatwiejszy.

Jak zatem go utrudnić, by stawiać sobie nowe wyzwania?

Możesz wykonać go w dwóch, a nawet trzech seriach!

Możesz również dołożyć obciążenie – w postaci ciężarków lub butelek z wodą, które weźmiesz w ręce.

Im większy ciężar, tym ciało mocniej będzie pracować.

Powodzenia!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Poświeć 12 minut dla zgrabnej i jędrnej pupy.

Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!

Krótki i wymagający trening nóg i pośladków do wykonania w domu. Całość składa się z …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o