Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Smukłe i kształtne uda to marzenie wielu kobiet. Żeby ładnie je ukształtować, trzeba włożyć trochę wysiłku.
Zestaw pięciu prostych ćwiczeń wysmuklających uda.

Super zestaw! Proste ćwiczenia na seksowne uda.

5 prostych ćwiczeń, które spełnią Twoje marzenia o smukłych udach.To doskonały zestaw dla pań, które już teraz szykują się do wakacyjnego sezonu i nie mogą doczekać się słonecznych kąpieli.



Jeżeli marzysz o przywdzianiu stroju kąpielowego podkreślającego Twoje kształty, nie czekaj i zacznij ćwiczyć już dziś!

Ćwiczenia wcale nie są trudne, musisz tylko wykonywać je regularnie.

Pamiętaj, że przede wszystkim Twoja wewnętrzna dyscyplina jest najlepszym trenerem!

Włącz swoją ulubioną muzykę (najlepiej jak najbardziej żywą, szybką i rytmiczną), przez kilka minut wykonaj kilka dynamicznych ćwiczeń aerobowych (skakanka, trucht w miejscu, pajacyki, przysiady), żeby podnieść tętno i rozgrzać mięśnie. Teraz jesteś już gotowa i możemy zaczynać trening.

  • Ćwiczenie 1: (1:28 – 2:01) Połóż się na lewym boku, wyprostowaną nogę przenoś do przodu, do środka, i do tyłu. Powtórz 12 razy.
  • Ćwiczenie 2: (2:02 – 2:20) Zostajemy w tej samej pozycji, wyprostowaną nogą zataczamy kółka. Powtarzamy 12 razy. To ćwiczenie wzmacnia nie tylko uda, ale także mięśnie skośne brzucha.
  • Ćwiczenie 3: (2:19 – 2:33) Leżąc na boku wykonujemy nożyce. Powtórz 12 razy. Staraj się napinać mięśnie brzucha i kontrolować ruch całego ciała.
  • Ćwiczenie 4: (2:34 – 2:44) W tej samej pozycji kolano zginamy i dociągamy do podłogi, a następnie prostujemy. Powtarzamy 12 razy.
  • Ćwiczenie 5: (2:47 – 3:03) Leżąc na boku, wysoko podnoś wyprostowaną nogę, a następnie opuszczaj do dołu. Staraj się panować nad tym ruchem, tak by noga nie opadała na dół bezwładnie. Powtórz 12 razy.

Ćwiczenia te możesz wykonywać na dwa sposoby, możesz wykonać całą serię ćwiczeń leżąc na lewym boku i dopiero później obrócić się na prawy bok lub zmieniać pozycję po każdym ćwiczeniu. Sposób wykonania dostosuj do swojej wytrzymałości i stopnia zaawansowania.

Najlepiej, jeżeli będziesz ćwiczyła co drugi dzień i wykonasz 2-3 serie tych prostych ćwiczeń.

Pamiętaj by połączyć je z innymi zestawami, które specjalnie dla Ciebie opisaliśmy.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda.

30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu i jędrnej pupie, to ten zestaw treningowy BPU (brzuch, pośladki, …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

NOWOŚĆ!
Sprawdź E-book!

47 zabaw i ponad 150 pomysłów na aktywne spędzanie czasu z dzieckiem

Wypełnij formularz i zapisz 

się na webinar! 

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail