Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na uda » Super zestaw! Proste ćwiczenia na seksowne uda.
Smukłe i kształtne uda to marzenie wielu kobiet. Żeby ładnie je ukształtować, trzeba włożyć trochę wysiłku.
Zestaw pięciu prostych ćwiczeń wysmuklających uda.

Super zestaw! Proste ćwiczenia na seksowne uda.

5 prostych ćwiczeń, które spełnią Twoje marzenia o smukłych udach.To doskonały zestaw dla pań, które już teraz szykują się do wakacyjnego sezonu i nie mogą doczekać się słonecznych kąpieli.



Jeżeli marzysz o przywdzianiu stroju kąpielowego podkreślającego Twoje kształty, nie czekaj i zacznij ćwiczyć już dziś!

Ćwiczenia wcale nie są trudne, musisz tylko wykonywać je regularnie.

Pamiętaj, że przede wszystkim Twoja wewnętrzna dyscyplina jest najlepszym trenerem!

Włącz swoją ulubioną muzykę (najlepiej jak najbardziej żywą, szybką i rytmiczną), przez kilka minut wykonaj kilka dynamicznych ćwiczeń aerobowych (skakanka, trucht w miejscu, pajacyki, przysiady), żeby podnieść tętno i rozgrzać mięśnie. Teraz jesteś już gotowa i możemy zaczynać trening.

  • Ćwiczenie 1: (1:28 – 2:01) Połóż się na lewym boku, wyprostowaną nogę przenoś do przodu, do środka, i do tyłu. Powtórz 12 razy.
  • Ćwiczenie 2: (2:02 – 2:20) Zostajemy w tej samej pozycji, wyprostowaną nogą zataczamy kółka. Powtarzamy 12 razy. To ćwiczenie wzmacnia nie tylko uda, ale także mięśnie skośne brzucha.
  • Ćwiczenie 3: (2:19 – 2:33) Leżąc na boku wykonujemy nożyce. Powtórz 12 razy. Staraj się napinać mięśnie brzucha i kontrolować ruch całego ciała.
  • Ćwiczenie 4: (2:34 – 2:44) W tej samej pozycji kolano zginamy i dociągamy do podłogi, a następnie prostujemy. Powtarzamy 12 razy.
  • Ćwiczenie 5: (2:47 – 3:03) Leżąc na boku, wysoko podnoś wyprostowaną nogę, a następnie opuszczaj do dołu. Staraj się panować nad tym ruchem, tak by noga nie opadała na dół bezwładnie. Powtórz 12 razy.

Ćwiczenia te możesz wykonywać na dwa sposoby, możesz wykonać całą serię ćwiczeń leżąc na lewym boku i dopiero później obrócić się na prawy bok lub zmieniać pozycję po każdym ćwiczeniu. Sposób wykonania dostosuj do swojej wytrzymałości i stopnia zaawansowania.

Najlepiej, jeżeli będziesz ćwiczyła co drugi dzień i wykonasz 2-3 serie tych prostych ćwiczeń.

Pamiętaj by połączyć je z innymi zestawami, które specjalnie dla Ciebie opisaliśmy.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Spokojny trening modelujący uda dzięki dwudziestu ćwiczeniom.

Spokojny trening wyszczuplający uda, a szczególnie ich wewnętrzną część dla każdego

Jeżeli chcesz wyszczuplić swoje uda, a w szczególności ich wewnętrzną część, to poniższy zestaw ćwiczeń …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o