Polecane ćwiczenia
Home » Sport » Body ball » Body Ball #4 – ćwiczenia wzmacniające pośladki
Zestaw ćwiczeń wzmacniających pośladki.
Ten zestaw 3 prostych ćwiczeń znacznie wzmocni Twoje pośladki.

Body Ball #4 – ćwiczenia wzmacniające pośladki

Zestaw 3 prostych ćwiczeń body na wzmocnienie pośladków, a także na uzyskanie kształtnej, seksownej i atrakcyjnej pupy.

Choć trening Body Ball wydają się być mało atrakcyjne i „leniwe” – odpowiednio przeprowadzone zmotywują całe ciało do wysiłku i zaangażują wszystkie mięśnie do pracy. To co ważne – Body Ball da odpocząć Twoim plecom, a także sprawi, że wzmocnisz mięśnie kręgosłupa.

Jeżeli raz spróbujesz ćwiczeń na piłkach – nie będziesz chciała już próbować innych 🙂

Body ball – trening na wzmacnianie pośladków

1. Body Ball – unoszenie nogi
Uklęknij na podłodze, oprzyj się biodrem o piłkę i wyprostuj jedną nogę w bok, tak aby stopa leżała na podłodze w prostej linii względem ciała. Stop zadarta (palce skierowane w stronę głowy). Unoś nogę w górę (do wysokości takiej, aby noga była w pozycji równoległej do podłogi) i w dół nie dotykając podłogi.
2. Body Ball – zatrzymanie nogi
Pozycja wychodząca taka sama jak wcześniej – zatrzymaj nieruchomo nogę w powietrzu – w pozycji równoległej do podłogi i policz wolno do 15. Stopa cały czas zadarta.
3. Body Ball – Uginanie nogi
Pozycja wychodząca taka sama jak na początku – trzymaj nogę w górze równolegle do podłogi – uginamy i prostujemy nogę w kolanie. Staraj się, aby noga nie obniżała swojej wysokości, a kolano było cały czas w jednym miejscu. Stopa zadarta.

Zobacz nasze inne propozycje na ćwiczenia z piłką:

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Poświeć 12 minut dla zgrabnej i jędrnej pupy.

Gorrrące pośladki, czyli 12 minut pracy dla zgrabnej i jędrnej pupy!

Krótki i wymagający trening nóg i pośladków do wykonania w domu. Całość składa się z …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o