Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Zestaw ćwiczeń wzmacniających pośladki.
Ten zestaw 3 prostych ćwiczeń znacznie wzmocni Twoje pośladki.

Body Ball #4 – ćwiczenia wzmacniające pośladki

Zestaw 3 prostych ćwiczeń body na wzmocnienie pośladków, a także na uzyskanie kształtnej, seksownej i atrakcyjnej pupy.

Choć trening Body Ball wydają się być mało atrakcyjne i „leniwe” – odpowiednio przeprowadzone zmotywują całe ciało do wysiłku i zaangażują wszystkie mięśnie do pracy. To co ważne – Body Ball da odpocząć Twoim plecom, a także sprawi, że wzmocnisz mięśnie kręgosłupa.

Jeżeli raz spróbujesz ćwiczeń na piłkach – nie będziesz chciała już próbować innych 🙂

Body ball – trening na wzmacnianie pośladków

1. Body Ball – unoszenie nogi
Uklęknij na podłodze, oprzyj się biodrem o piłkę i wyprostuj jedną nogę w bok, tak aby stopa leżała na podłodze w prostej linii względem ciała. Stop zadarta (palce skierowane w stronę głowy). Unoś nogę w górę (do wysokości takiej, aby noga była w pozycji równoległej do podłogi) i w dół nie dotykając podłogi.
2. Body Ball – zatrzymanie nogi
Pozycja wychodząca taka sama jak wcześniej – zatrzymaj nieruchomo nogę w powietrzu – w pozycji równoległej do podłogi i policz wolno do 15. Stopa cały czas zadarta.
3. Body Ball – Uginanie nogi
Pozycja wychodząca taka sama jak na początku – trzymaj nogę w górze równolegle do podłogi – uginamy i prostujemy nogę w kolanie. Staraj się, aby noga nie obniżała swojej wysokości, a kolano było cały czas w jednym miejscu. Stopa zadarta.

Zobacz nasze inne propozycje na ćwiczenia z piłką:


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda.

30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu i jędrnej pupie, to ten zestaw treningowy BPU (brzuch, pośladki, …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail