Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na cellulit » 4 ćwiczenia na cellulit – dynamiczny zestaw
Żeby zwalczyć cellulit trzeba uprawiać dużo sportu i zmienić dietę.
Krótki, treściwy trening, pomagający zwalczyć cellulit na nogach, pupie, pośladkach i udach.

4 ćwiczenia na cellulit – dynamiczny zestaw

Dla miłośniczek dynamicznych, krótkich treningów ten zestaw będzie idealny. Jest to kombinacja różnego rodzaju ćwiczeń, które pozytywnie wpłyną na wygląd ud, brzucha, pośladków a także ramion, czyli miejsc gdzie cellulit pojawia się najczęściej i jest najbardziej widoczny.

Zestaw ćwiczeń możesz powtórzyć 3-5 razy lub dołączyć do treningu, który zwykle wykonujesz, wtedy wystarczy wykonać tylko 2 serie.

Jeżeli nie masz pomysłu na trening podstawowy – zerknij do naszej kategorii zawierającej ćwiczenia na spalanie tłuszczu – znajdziesz tam gotowe zestawy, które na pewno Cię zainspirują i pomogą w walce nie tylko z cellulitem, ale też niechcianymi fałdkami.

Przygotuj hantelki, zwłaszcza gdy zależy Ci na poprawieniu wyglądu ramion.

Jak się pozbyć cellulitu – plan ćwiczeń:

  1. Przysiady (0:42-1:24) – wykonaj 8 zwykłych przysiadów, a kolejne 8 z pogłębieniem na 2.
  2. Przysiady ze skrętem (1:24-1:38) – dynamiczne przysiady ze skrętem tułowia i uniesieniem ramion w górę (najlepiej z hantlami). Powtórz 8 razy.
  3. Przysiady z pulsowaniem (1:39-2:08) – pozostajemy nisko w przysiadzie i pogłębiamy pulsacyjnym ruchem, mocno pracują mięśnie pośladków.
  4. Przysiady (2:09-3:10) – stopy ustawiamy blisko siebie i w takiej pozycji wykonujemy 8 przysiadów, kolejne 8 z pogłębieniem do 3 i wymachem nogi do tyłu, gdy złapiesz rytm dodaj również wymachy ramion. Ostatnia seria 8 przysiadów bez pogłębiania, pracują nogi i ramiona.

Wypróbuj również inne proponowane przez nas zestawy ćwiczeń na cellulit, które zdecydowanie Ci pomogą w walce. Znajdziesz tam zarówno ćwiczenia z przyrządami (hantelki, piłka), jak i takie, które nie wymagają żadnych dodatkowych narzędzi.

Pamiętaj, że ważna jest zdrowa i odpowiednia dieta: wypróbuj zatem nasze pomysły i przepisy na zdrowe szejki domowej roboty, które z całą pewnością nie tylko Ci zasmakują, ale mogą stać się fantastycznym uzupełnieniem codziennej diety (nie tylko jako dodatek do treningu, doskonale zastąpią również zwykłe śniadanie).

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na cellulit w domu

15 minutowy trening wypalający cellulit

Jeżeli masz problem z „pomarańczową skórką” i szukasz konkretnego treningu na spalanie cellulitu – to …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o