Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na biust » Podniesienie biustu – 25 minutowy, łatwy trening w domu
Ćwiczenia podnoszące i ujędrniające biust.
Ćwiczenia, które ujędrnią i podniosą Twoje piersi.

Podniesienie biustu – 25 minutowy, łatwy trening w domu

Trening ujędrniający mięśnie „trzymające” biust. Kompletny, spokojny – możesz ćwiczyć razem z trenerką. Jeżeli chcesz ujędrnić piersi – koniecznie wypróbuj!


Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ


Co będę potrzebować do tego treningu?

Do tych ćwiczeń na biust nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu – wystarczą dwie butelki z wodą (ich ciężar lepiej zaangażuje mięśnie do pracy), dzięki czemu sam trening będzie dużo bardziej efektywny. Przyda ci się również mata.

Czy ten trening jest bardzo intensywny?

Absolutnie nie! Ćwiczenia opierają się na wielokrotnych powtórzeniach i pracy siłowej (nie przestrasz się, nie oznacza to, że musisz wyciskać ciężary). Ważne, by wykonywać je równomiernie, w pełnym zakresie ruchu, tak by poczuć jak mięśnie się męczą i pracują.

Pamiętaj – zmęczenie i ból mięśni oznacza, że zmuszasz je do pracy, a dzięki temu trening jest maksymalnie efektywny.

Jakie ćwiczenia znajdują się w tym zestawie?

Wszystkie ćwiczenia w tym treningu koncentrują się na maksymalnym ujędrnieniu i podniesieniu piersi. Znajdziesz tu zarówno ćwiczenia na macie, jak i w stójce: rózne wersje wyciskania, wzniosy w mostku, modyfikacje pracy w desce, kobiece pompki z różnymi modyfikacjami.

Ćwiczenia na podniesienie biustu:

Krótkie podsumowanie treningu:

  • Ćwiczenia są bardzo skuteczne, łatwe do wykonania w domu
  • Przygotowane specjalnie by maksymalnie podnieść i ujędrnić biust
  • Możesz je wykonywać w przerwach, jeżeli masz chwilę czasu podczas dnia
  • Film zawiera 2 serie powtórzeń – jeżeli nie masz tyle czasu, możesz wykonać 1 serię
  • Każde ćwiczenie jest omówione, zanim przejdziesz do powtórzeń – masz więc dużo czasu by się przygotować

Zobacz więcej inspirujących treningów na biust!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Zabieg, który powiększa piersi dzięki własnemu tłuszczowi.

Reimplantacja tkanki tłuszczowej

Współcześnie wiele kobiet decyduje się na powiększenie piersi czy pośladków. Najczęściej ze względów czysto estetycznych …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o