Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na biust » Podniesienie biustu – 25 minutowy, łatwy trening w domu
Ćwiczenia podnoszące i ujędrniające biust.
Ćwiczenia, które ujędrnią i podniosą Twoje piersi.

Podniesienie biustu – 25 minutowy, łatwy trening w domu

Trening ujędrniający mięśnie „trzymające” biust. Kompletny, spokojny – możesz ćwiczyć razem z trenerką. Jeżeli chcesz ujędrnić piersi – koniecznie wypróbuj!



Co będę potrzebować do tego treningu?

Do tych ćwiczeń na biust nie potrzebujesz żadnego dodatkowego sprzętu – wystarczą dwie butelki z wodą (ich ciężar lepiej zaangażuje mięśnie do pracy), dzięki czemu sam trening będzie dużo bardziej efektywny. Przyda ci się również mata.

Czy ten trening jest bardzo intensywny?

Absolutnie nie! Ćwiczenia opierają się na wielokrotnych powtórzeniach i pracy siłowej (nie przestrasz się, nie oznacza to, że musisz wyciskać ciężary). Ważne, by wykonywać je równomiernie, w pełnym zakresie ruchu, tak by poczuć jak mięśnie się męczą i pracują.

Pamiętaj – zmęczenie i ból mięśni oznacza, że zmuszasz je do pracy, a dzięki temu trening jest maksymalnie efektywny.

Jakie ćwiczenia znajdują się w tym zestawie?

Wszystkie ćwiczenia w tym treningu koncentrują się na maksymalnym ujędrnieniu i podniesieniu piersi. Znajdziesz tu zarówno ćwiczenia na macie, jak i w stójce: rózne wersje wyciskania, wzniosy w mostku, modyfikacje pracy w desce, kobiece pompki z różnymi modyfikacjami.

Ćwiczenia na podniesienie biustu:

Krótkie podsumowanie treningu:

  • Ćwiczenia są bardzo skuteczne, łatwe do wykonania w domu
  • Przygotowane specjalnie by maksymalnie podnieść i ujędrnić biust
  • Możesz je wykonywać w przerwach, jeżeli masz chwilę czasu podczas dnia
  • Film zawiera 2 serie powtórzeń – jeżeli nie masz tyle czasu, możesz wykonać 1 serię
  • Każde ćwiczenie jest omówione, zanim przejdziesz do powtórzeń – masz więc dużo czasu by się przygotować

Zobacz więcej inspirujących treningów na biust!

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Dlaczego warto zajadać się daktylami?

Nuta orientu w zdrowych słodkościach, czyli do czego wykorzystać daktyle?

Żyjemy w globalnej wiosce, co oznacza, że nie tylko możemy bez przeszkód podróżować po całym …

4
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
3 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
3 Comment authors
tessMalwinaeve Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
eve
Gość
eve

bardzo ciężkie to są ćwiczenia jak na początek. zaczęłam 4 dni temu bo tak to tylko się zajmowałam peelingami i nawilżaniem xD ni że to było złe bo też dobre, ale jednak ćwiczenia z tego co widziałam z efektów tez mega duzo dają ^^

Malwina
Gość
Malwina

Mozesz powiedziec jak nawilzalas biust? Nakladasz to przy masowaniu od razu cos czy dopiero pozniej?

tess
Gość
tess

A jak robisz peelingi? Co do nich dodajesz czy masz kupne?

eve
Gość
eve

1. nawilżam sobie biust serum do biustu z frashe i masuję wtedy gdy jest on już na biuście
2. peelingi robie z kawy, oleju z oliwek, cukru i cynamonu 🙂