Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na biust » Trening ujędrniający i podnoszący biust (na siłowni)
Zestaw ćwiczeń na podnoszenie piersi i ich pełne ujędrnienie.
Zestaw treningowy, który efektywnie podniesie Twój biust.

Trening ujędrniający i podnoszący biust (na siłowni)

Jeżeli lubisz ćwiczyć na siłowni lub odpowiednie przyrządy masz w domu i chcesz podnieść piersi – warto sprawdzić ten kompleksowy, ujędrniający biust trening.



Czy ten trening na biust jest wyłączenie dla stałych bywalców siłowni?

Ten zestaw ćwiczeń wymaga hantli i ławeczki. Więc jeżeli chcesz by był maksymalnie efektywny – warto wybrać się na siłownię lub do klubu fitness. Znajdziesz tam ławeczkę i wolne ciężary, które zmobilizują Twoje mięśnie do pracy, a dzięki temu efekty w postaci ładniej zarysowanych i wyraźniej podniesionych piersi zobaczysz dużo, dużo szybciej.

Jakie ćwiczenia znajdę w tym treningu na biust?

Trening opiera się przede wszystkim na wyciskaniu ciężarów (nie przestrasz się, ich waga wcale nie musi być duża), angażujących do pracy mięśnie klatki piersiowej, pleców i tricepsy. Dzięki wzmocnieniu tych części ciała, zauważalnie zobaczysz efekty w postaci podniesienia biustu.

Ćwiczenia na siłowni na podniesienie i ujędrnienie biustu:



Krótkie podsumowanie treningu:

  • W filmie znajdziesz dokładną liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia
  • Jeżeli ćwiczysz na siłowni i nie masz doświadczenia w pracy z ciężarami – poproś o pomoc obecnego tam trenera lub kogoś, kto ćwiczy dłużej od Ciebie
  • Nie zaczynaj od dużych ciężarów – zwiększaj obciążenie stopniowo wraz z kolejnymi treningami
  • Pamiętaj o rozgrzewce przed treningiem – nie ma nic gorszego, niż przystępowanie do ćwiczeń siłowych gdy organizm nie jest przygotowany

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Czas wzmocnić plecy, brzuch i klatkę piersiową.

Ćwiczenia na plecy i klatkę piersiową

Ten trening proponujemy paniom, które chcą wzmocnić mięśnie klatki piersiowej, ujędrnić piersi, ramiona i brzuch. ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku