Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Zestaw ćwiczeń na podnoszenie piersi i ich pełne ujędrnienie.
Zestaw treningowy, który efektywnie podniesie Twój biust.

Trening ujędrniający i podnoszący biust (na siłowni)

Jeżeli lubisz ćwiczyć na siłowni lub odpowiednie przyrządy masz w domu i chcesz podnieść piersi – warto sprawdzić ten kompleksowy, ujędrniający biust trening.



Czy ten trening na biust jest wyłączenie dla stałych bywalców siłowni?

Ten zestaw ćwiczeń wymaga hantli i ławeczki. Więc jeżeli chcesz by był maksymalnie efektywny – warto wybrać się na siłownię lub do klubu fitness. Znajdziesz tam ławeczkę i wolne ciężary, które zmobilizują Twoje mięśnie do pracy, a dzięki temu efekty w postaci ładniej zarysowanych i wyraźniej podniesionych piersi zobaczysz dużo, dużo szybciej.

Jakie ćwiczenia znajdę w tym treningu na biust?

Trening opiera się przede wszystkim na wyciskaniu ciężarów (nie przestrasz się, ich waga wcale nie musi być duża), angażujących do pracy mięśnie klatki piersiowej, pleców i tricepsy. Dzięki wzmocnieniu tych części ciała, zauważalnie zobaczysz efekty w postaci podniesienia biustu.

Ćwiczenia na siłowni na podniesienie i ujędrnienie biustu:



Krótkie podsumowanie treningu:

  • W filmie znajdziesz dokładną liczbę powtórzeń każdego ćwiczenia
  • Jeżeli ćwiczysz na siłowni i nie masz doświadczenia w pracy z ciężarami – poproś o pomoc obecnego tam trenera lub kogoś, kto ćwiczy dłużej od Ciebie
  • Nie zaczynaj od dużych ciężarów – zwiększaj obciążenie stopniowo wraz z kolejnymi treningami
  • Pamiętaj o rozgrzewce przed treningiem – nie ma nic gorszego, niż przystępowanie do ćwiczeń siłowych gdy organizm nie jest przygotowany

Zobacz więcej inspirujących treningów na biust!

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Czas na ujędrnienie biustu i wzmocnienie pleców.

SUPER FIGURA – wyzwanie 30 dni | DZIEŃ 16 – ujędrnienie biustu, wzmocnienie pleców

Szesnasta część wyzwania treningowego z Patrycją Brejzą. Dzisiaj skupimy się przede wszystkim na klatce piersiowej i …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail