Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na biust » Ćwiczenia z Mel B – 10 minut dla pleców i klatki piersiowej
Melanie B z zespołu Spice Girls prezentuje zestaw ćwiczeń ujędrniających biust oraz wzmacniajace partie mięśni pleców.
Poczuj moc ćwiczeń godną Spice Girls!

Ćwiczenia z Mel B – 10 minut dla pleców i klatki piersiowej

Ten 10-minutowy trening z Mel B jest poświęcony ćwiczeniom mięśni pleców oraz klatki piersiowej. Polecamy wszystkim, którzy chcieliby popracować nad swoją sylwetką, ponieważ silniejsze mięśnie brzucha, pleców i klatki piersiowej to przede wszystki lepsza postawa.

Ćwiczenia z Mel B, choć dają nieźle w kość, cieszą się popularnością na całym świecie i zbierają pozytywne opinie – pomagają ukształtować uda, brzuch, plecy i pośladki.

Potrzebujesz mop, miotłę lub jakikolwiek długi kij oraz hantle lub butelki wody mineralnej.

Dobre efekty uzyskasz, gdy będziesz wykonywać ten zestaw 1-2 razy w tygodniu, nie ćwicz codziennie tych partii mięśniowych, ponieważ muszę one mieć czas na regenerację.


Plan ćwiczeń na plecy i klatkę piersiową z Mel B

    1. Rozgrzewka (od 15:30) – podnosimy tętno, rozgrzewamy mięśnie, robiąc pajacyki.
    2. Podnoszenie hantli): wyprostowane ramiona z ciężarkami trzymaj przed sobą, a następnie przenoś na boki, równocześnie odstawiaj nogi do tyłu na zmianę lewą i prawą.
    3. Motylek: nogi na szerokość bioder, kolana lekko ugięte, ramiona lekko zgięte w łokciach łączymy z przodu klatki piersiowej i otwieramy na boki.
    4. Naciąganie łuku: jedna noga lekko zgięta i wysunięta do przodu, druga wyprostowana do tyłu, ramię zginamy ze skrętem do tyłu, a następnie prostujemy do przodu. Staraj się by skręt był dokładny, mięśnie brzucha napięte. Po 1 minucie zmień stronę.
    5. Przyciąganie kija : przyjmujemy pozycję z ćwiczenia 3, trzymając kij prostujemy i zginamy ramiona. Napinamy pośladki.
    6. Pompki : początkujący robią pompki opierając się na kolanach, zaawansowani na palcach stóp. Zachęcamy by próbować robić tradycyjne pompki, a gdy zabraknie Ci sił, wtedy przejść do wersji łatwiejszej.
    7. Unoszenie ramion i nóg: leżąc na plecach równocześnie unosimy wyprostowane ramiona i nogi, przytrzymujemy chwilę i opuszczamy.
    8. Na kolanach: opierając się na dłoniach i kolanach, unosimy równocześnie wyprostowaną nogę i przeciwległe ramię.
    9. Motylek na leżąco: leżymy na plecach, ramiona lekko ugięte w łokciach unosimy nad klatkę piersiową, a następnie rozkładamy na boki.
    10. Pompki, deska: przez 30 sekund ćwiczymy pompki, a na zakończenie wytrzymujemy 30 sekund w pozycji deski.

Pamiętaj by na zakończenie ćwiczeń rozciągnąć całe ciało przy pomocy ćwiczeń stretchingowych i relaksujących.

Zobacz więcej inspirujących treningów na biust!

Oceń artykuł
[Głosów: 1 Średnia: 5]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

Zestaw ćwiczeń na podnoszenie piersi i ich pełne ujędrnienie.

Trening ujędrniający i podnoszący biust (na siłowni)

Jeżeli lubisz ćwiczyć na siłowni lub odpowiednie przyrządy masz w domu i chcesz podnieść piersi …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o