Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia dla kobiet w ciąży » Prosty trening ABS na mięśnie brzucha dla mam z małymi dziećmi
ćwiczenia na brzuch dla mamy z dzieckiem

Prosty trening ABS na mięśnie brzucha dla mam z małymi dziećmi

Trening z małymi dziećmi stają się coraz popularniejsze. Nic dziwnego – aktywne mamy chcą jak najszybciej wrócić do formy. I udaje im się to w rekordowo szybkim czasie!



Dzięki tym ćwiczeniom upieczemy dwie pieczenie przy jednym ogniu – zadbamy o sprawność naszych mięśni brzucha, i sprawimy, że na twarzy naszego brzdąca zagości szeroki uśmiech 🙂

Trening pomoże Ci wzmocnić mięśnie brzucha, jest doskonałym przygotowaniem przed powrotem do regularnych ćwiczeń w klubie.

Ćwiczenia nie są intensywne, są dobra tak, by stopniowo można było wrócić do formy po porodzie. Wykonaj od 1-3 serii.

Zobaczysz jaką frajdę te ćwiczenia sprawią Twojemu brzdącowi!

Pamiętaj – zanim zaczniesz ćwiczyć, zapytaj swojego lekarza – on musi ocenić, czy Twój stan zdrowia po porodzie pozwala Ci na powrót do treningów.

Zobacz inne treningi na spalanie tłuszczu:



Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

13 minutowy trening modelujący mięśnie brzucha który wykonasz w domu.

13-minutowy trening z ręcznikiem na płaski i seksowny brzuch? Tak jest, mamy to!

Jeżeli chcesz mieć płaski i wymodelowany brzuch i interesuje cię nowa forma treningu z wykorzystaniem …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o