Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Trening 10 minutowy idealny do wymodelowania mięśni brzucha i spalenia tkanki tłuszczowej.
Wymagający trening modelujący seksowny brzuch!

Turbo trening ABS, czyli 10 minut pracy na płaski, wymodelowany i seksowny brzuch

Jeżeli oponka i boczki to twój problem, to ten trening będzie idealnym narzędziem do walki z niedoskonałościami. Jego zadaniem jest wzmocnienie mięśni brzucha, jego wymodelowanie i wyszczuplenie poprzez redukcję tkanki tłuszczowej.

Jak wygląda ten zestaw ćwiczeń na płaski brzuch? 

Całość trwa zaledwie 10-minut. Każde ćwiczenie wykonujemy przez 30 sekund i nie robimy przerw. W zestawie pojawi się 20 ćwiczeń – deski oraz praca leżąc na macie. W lewym, górnym rogu znajduje się zegar odliczający czas do końca każdego ćwiczenia, a na dole, na środku znajduje się jego nazwa.

Trening nie zawiera rozgrzewki oraz strechingu, dlatego musisz je wykonać we własnym zakresie.

Inspiracje  treningowe znajdziesz tutaj:

Do wykonania treningu potrzebujesz kawałka podłogi i maty. Prowadząca nie wydaje komend, jedynie pokazuje ćwiczenie, dlatego jeśli masz ochotę – włącz ulubioną muzykę.

Zestaw jest wymagający, ponieważ skupia się wyłącznie na mięśniach brzucha, jednak jego regularne wykonywanie pozwoli pozbyć się boczków i oponki, a także wzmocnić i wymodelować mięśnie. 

Płaski i seksowny brzuch jest w zasięgu ręki! Nie zwlekaj – ćwicz!

Podsumowanie treningu:

  • Skuteczne narzędzie do walki z oponką i boczkami.
  • Regularne wykonywanie treningu pozwoli zredukować tkankę tłuszczową na brzuchu oraz wzmocnić i wymodelować jego mięśnie.
  • Do jego wykonania potrzebujesz kawałka podłogi i maty.
  • To tylko 10 minut.
  • Zestaw nie zawiera rozgrzewki i stretchingu – musisz je wykonać we własnym zakresie!
  • Zobacz inne ćwiczenia na płaski brzuch
  • Sprawdź zestawy ćwiczeń dla osób początkujących
Oceń artykuł
[Głosów: 2 Średnia: 4.5]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Sprawdź również

Ćwiczenie deska przodem z ćwiczeniami na mobilność.

Szybki trening na wzmocnienie całego ciała i poprawę mobilności | Trening w 5 minut

W naszym panelu z ćwiczeniami w domu pojawił się nowy trening! Koniec z wymówkami, związanymi …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments