Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Ćwiczenia na płaski brzuch » Niesamowicie skuteczny, dynamiczny, taneczny trening na boczki i smukłą talię
Najskuteczniejsze ćwiczenia na boczki, fałdki i smukłą talię osy
Super skuteczne ćwiczenia na boczki i fałdki.

Niesamowicie skuteczny, dynamiczny, taneczny trening na boczki i smukłą talię

Skondensowane ćwiczenia, które pomogą Ci wyszczuplić talię, zmniejszyć boczki i cieszyć się seksownym, atrakcyjnym brzuchem godnym modelek bikini.



Ten trening to prawdziwy wulkan energii – zawiera zestaw superskutecznych ćwiczeń, które są prawdziwym killerem jeżeli chodzi o wałeczki w okolicach talii.

Dzięki użyciu ręcznika mięśnie brzucha cały czas pracują – a same ćwiczenia są dużo skuteczniejsze.

Trening maksymalizuje pracę mięśni skośnych – co je wzmacnia i pozwala ładnie wyrzeźbić, a dzięki bardzo intensywnym elementom cardio pali tkankę tłuszczową, dzięki czemu jest ultraskuteczny, łącząc w jednym rytmie zarówno rzeźbienie, jak i palenie tkanki.

Na koniec znajduje się faza cool down, która pozwoli Ci uspokoić nabuzowane mięśnie 🙂

Intensywny trening na wyszczuplenie boczków i talii

Zalety tego tego treningu na boczki i talię osy:

  • Koncentruje się na mięśniach skośnych – idealnie rzeźbi talię
  • Jest bardzo dynamiczny – intensywnie pomaga spalić tłuszcz
  • Ręce cały czas pracują, są skierowane ku górze – a to dużo mocniej angażuje mięśnie brzucha do pracy
  • Trening doskonale łączy elementy cardio, z ćwiczeniami na rzeźbienie – a to bardzo ważne przy treningach na płaski brzuch


Koniecznie zobacz również nasze autorskie zestawy ćwiczeń na boczki:

Najlepsze zestawy treningowe na boczki i brzuch, które również mogą Ci się spodobać:

Zobacz inne, gotowe zestawy ćwiczeń i plany treningowe na brzuch:

  • Inne ćwiczenia na boczki i brzuch – zestawy ćwiczeń, które koncentrują się na pozbyciu się boczków i wyszczupleniu talii, będą doskonale uzupełniać ten zestaw
  • Ćwiczenia na wyrzeźbienie seksownego brzucha – zestawy ćwiczeń, które pomogą Ci wyrzeźbić sześciopak i atrakcyjny kaloryfer na brzuchu
  • Ćwiczenia na płaski brzuch – ćwiczenia i treningi ukierunkowane przede wszystkim na chudnięcie i gubienie tkanki tłuszczowej z okolic brzucha
  • Ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej – treningi i ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową, które mogą być doskonałym uzupełnieniem treningów na brzuch
  • Ćwiczenia dla początkujących – zestawy najłatwiejszych i najprostszych ćwiczeń, przygotowanych specjalnie dla osób początkujących (z nadwagą, takich, które długo lub nigdy nie ćwiczyły oraz takich, które wracają do formy po kontuzji)
Oceń artykuł
[Głosów: 1 Średnia: 5]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

13 minutowy trening modelujący mięśnie brzucha który wykonasz w domu.

13-minutowy trening z ręcznikiem na płaski i seksowny brzuch? Tak jest, mamy to!

Jeżeli chcesz mieć płaski i wymodelowany brzuch i interesuje cię nowa forma treningu z wykorzystaniem …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o