Warianty ćwiczenia deska. Film razem z omówieniem i przykładami ćwiczeń.
Poznaj nie jeden, nie dwa a aż pięć wariantów ćwiczenia deska.

6 ciekawych pomysłów na rozwinięcie „klasycznej” deski

Deska na przedramionach i deska na dłoniach to podstawowe warianty ćwiczenia znanego też jako plank. Jednak te dwa warianty to nie koniec możliwości, jakie daje to jakże ciekawe ćwiczenie.

Chcę pokazać Ci, że deska/plank to nie tylko wzmacniające ćwiczenie w pozycji pompki. Deskę można wykonywać na wiele sposobów, przez co za każdym razem angażujemy inne partie mięśniowe oraz samo ćwiczenie nie jest nudne.

Ciekaw jestem ile z przedstawionych wariantów będzie dla Ciebie nowością. Koniecznie podziel się odpowiedzą w komentarzu.

Film 6 pomysłów  na deskę: 

Film prezentujący wybrane warianty popularnej deski, dzięki którym możemy urozmaicić nasze ćwiczenia i skupić się na różnych aspektach treningowych. Chcę Ci pokazać, jak jedno ćwiczenie, daje niesamowite i potężne możliwości modyfikacji Twoich domowych treningów.

W zależności od wybranego wariantu możesz bardziej zaangażować do pracy mięśnie brzucha, mięśnie obręczy barkowej lub pleców, możesz też zwiększyć nacisk na kształtowanie równowagi, czy koordynacji.

Znajdziesz w nim także przykładowe sekwencje ćwiczeń, dzięki czemu możesz od razu je wypróbować.

ĆWICZENIA:

  • przejścia między deską na dłoniach deską na przedramionach
  • deska boczna
  • deska na trzech punktach podporu
  • deska z przyciąganiem kolana do łokcia
  • deska na niestabilnym podłożu
  • deska z nogami na podwyższeniu

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ćwiczenia deska? Szukasz kompleksowego planu treningowego?

Koniecznie sprawdź co jeszcze dla Ciebie przygotowałem:

Wyzwanie deski 10 dni – 10 dniowe wyzwanie dzięki któremu wzmocnisz mięśnie i poprawisz swoje zdrowie. A to wszystko dzięki krótkim seriom ćwiczeń w ciągu dnia. Zapisz się i sprawdź co przygotowałem na pierwszy dzień.

Pomysły na deskę (plank) – 15 wariantów – klasyczny wariant deski Cię nudzi? Sprawdź jak na 15 sposobów możesz uatrakcyjnić swój trening.

11 powodów, dla których warto ćwiczyć regularnie deskę w domu  – potrzebujesz powodu by zacząć ćwiczyć? Ja dam Ci ich aż 11!

Plan (desk) prawidłowe wykonanie – rozbudowany artykuł o desce – warto się  z nim zapoznać! Jeżeli jeszcze nie wiesz co to za ćwiczenie to pozwól, że wprowadzę Cię w podstawy.

Masz pytania? Pisz śmiało w komentarzu.

Bardzo chętnie odpowiem na Twoje pytanie i pomogę w rozpoczęciu treningu. Jedyne czego potrzebuję to informacja w czym mogę pomóc.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Dołącz do wyzwania Tabata Killer!

Darmowe, 30 dniowe wyzwanie, które pomoże Ci schudnąć, poprawić kondycję i zacząć się regularnie ruszać.


Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Jak często ćwiczyć brzuch żeby schudnąć? Podpowiadamy jaka jest najlepsza pora dnia na ćwiczenia.

Jak często ćwiczyć żeby schudnąć, czyli czy mogę trenować codziennie?

Nie da się ukryć, że połączenie diety z systematyczną aktywnością fizyczną jest najlepszą metodą na …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments