Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Warianty ćwiczenia deska. Film razem z omówieniem i przykładami ćwiczeń.
Poznaj nie jeden, nie dwa a aż pięć wariantów ćwiczenia deska.

6 ciekawych pomysłów na rozwinięcie „klasycznej” deski

Deska na przedramionach i deska na dłoniach to podstawowe warianty ćwiczenia znanego też jako plank. Jednak te dwa warianty to nie koniec możliwości, jakie daje to jakże ciekawe ćwiczenie.

Chcę pokazać Ci, że deska/plank to nie tylko wzmacniające ćwiczenie w pozycji pompki. Deskę można wykonywać na wiele sposobów, przez co za każdym razem angażujemy inne partie mięśniowe oraz samo ćwiczenie nie jest nudne.

Ciekaw jestem ile z przedstawionych wariantów będzie dla Ciebie nowością. Koniecznie podziel się odpowiedzą w komentarzu.

Film 6 pomysłów  na deskę: 

Film prezentujący wybrane warianty popularnej deski, dzięki którym możemy urozmaicić nasze ćwiczenia i skupić się na różnych aspektach treningowych. Chcę Ci pokazać, jak jedno ćwiczenie, daje niesamowite i potężne możliwości modyfikacji Twoich domowych treningów.

W zależności od wybranego wariantu możesz bardziej zaangażować do pracy mięśnie brzucha, mięśnie obręczy barkowej lub pleców, możesz też zwiększyć nacisk na kształtowanie równowagi, czy koordynacji.

Znajdziesz w nim także przykładowe sekwencje ćwiczeń, dzięki czemu możesz od razu je wypróbować.

ĆWICZENIA:

  • przejścia między deską na dłoniach deską na przedramionach
  • deska boczna
  • deska na trzech punktach podporu
  • deska z przyciąganiem kolana do łokcia
  • deska na niestabilnym podłożu
  • deska z nogami na podwyższeniu

Chcesz dowiedzieć się więcej na temat ćwiczenia deska? Szukasz kompleksowego planu treningowego?

Koniecznie sprawdź co jeszcze dla Ciebie przygotowałem:

Wyzwanie deski 10 dni – 10 dniowe wyzwanie dzięki któremu wzmocnisz mięśnie i poprawisz swoje zdrowie. A to wszystko dzięki krótkim seriom ćwiczeń w ciągu dnia. Zapisz się i sprawdź co przygotowałem na pierwszy dzień.

Pomysły na deskę (plank) – 15 wariantów – klasyczny wariant deski Cię nudzi? Sprawdź jak na 15 sposobów możesz uatrakcyjnić swój trening.

11 powodów, dla których warto ćwiczyć regularnie deskę w domu  – potrzebujesz powodu by zacząć ćwiczyć? Ja dam Ci ich aż 11!

Plan (desk) prawidłowe wykonanie – rozbudowany artykuł o desce – warto się  z nim zapoznać! Jeżeli jeszcze nie wiesz co to za ćwiczenie to pozwól, że wprowadzę Cię w podstawy.

Masz pytania? Pisz śmiało w komentarzu.

Bardzo chętnie odpowiem na Twoje pytanie i pomogę w rozpoczęciu treningu. Jedyne czego potrzebuję to informacja w czym mogę pomóc.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail