Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Łatwe ćwiczenia na krześle.
Ćwiczenia na brzuch i boczki dla początkujących.

4 łatwe i spokojne ćwiczenia na krześle na płaski brzuch

Ćwiczenia na brzuch i talię – ten trening służy wymodelowaniu mięśni brzucha, tak by rysowały się ładnie pod skórą.

Ćwiczenia na brzuch na krześle?

Jeżeli nudzą Cię tradycyjne treningi i szukasz czegoś nowego – te ćwiczenia powinny przypaść Ci do gustu.

Znajdziesz w tym zestawie 4 proste ćwiczenia, które jednocześnie pomogą wzmocnić i wyrzeźbić brzuch oraz wyszczuplą okolice talii, boczków i zniwelują oponkę.

Są wskazane zwłaszcza jeżeli pracujesz przy komputerze i w biurze możesz chwilę poćwiczyć (o ile koleżanki, nie zwrócą uwagi ;)), lub nie możesz wykonywać intensywnych ćwiczeń ze względu na uraz kolan.

Pamiętaj! By trening był maksymalnie skuteczny połącz go z treningiem na spalanie tkanki tłuszczowej – ty masz zestaw ćwiczeń cardio na krześle, będzie idealny w tandemie!

Zestaw ćwiczeń na brzuch na krześle – film: 

Podsumowanie zestawu ćwiczeń na płaski brzuch na krześle:

  • Ćwiczenia dedykowane osobom początkującym i otyłym
  • Idealne jeżeli cierpisz na kontuzje kolan/kostek
  • By były skuteczne połącz je z zestawem na spalanie tkanki tłuszczowej
  • Angażują do pracy również mięśnie skośne
  • Znajdziesz tu bardzo łatwe ćwiczenia: skłony tułowia, pracę nóg, skręty tułowia
  • Trening stonowany, spokojny, idealny jeżeli szukasz odpoczynku od dynamicznych ćwiczeń
Oceń artykuł
[Głosów: 4 Średnia: 2.5]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu dla początkujących - trening w 5 min.

Efektywny, krótki trening na spalanie tłuszczu i płaski brzuch | Trening w 5 minut

Przed tobą krótki, 5-minutowy, ale bardzo intensywny trening na spalanie tłuszczu i wzmocnienie mięśni brzucha. …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail