Łatwe ćwiczenia na krześle.
Ćwiczenia na brzuch i boczki dla początkujących.

4 łatwe i spokojne ćwiczenia na krześle na płaski brzuch

Ćwiczenia na brzuch i talię – ten trening służy wymodelowaniu mięśni brzucha, tak by rysowały się ładnie pod skórą.

Ćwiczenia na brzuch na krześle?

Jeżeli nudzą Cię tradycyjne treningi i szukasz czegoś nowego – te ćwiczenia powinny przypaść Ci do gustu.

Znajdziesz w tym zestawie 4 proste ćwiczenia, które jednocześnie pomogą wzmocnić i wyrzeźbić brzuch oraz wyszczuplą okolice talii, boczków i zniwelują oponkę.

Są wskazane zwłaszcza jeżeli pracujesz przy komputerze i w biurze możesz chwilę poćwiczyć (o ile koleżanki, nie zwrócą uwagi ;)), lub nie możesz wykonywać intensywnych ćwiczeń ze względu na uraz kolan.

Pamiętaj! By trening był maksymalnie skuteczny połącz go z treningiem na spalanie tkanki tłuszczowej – ty masz zestaw ćwiczeń cardio na krześle, będzie idealny w tandemie!

Zestaw ćwiczeń na brzuch na krześle – film: 

Podsumowanie zestawu ćwiczeń na płaski brzuch na krześle:

  • Ćwiczenia dedykowane osobom początkującym i otyłym
  • Idealne jeżeli cierpisz na kontuzje kolan/kostek
  • By były skuteczne połącz je z zestawem na spalanie tkanki tłuszczowej
  • Angażują do pracy również mięśnie skośne
  • Znajdziesz tu bardzo łatwe ćwiczenia: skłony tułowia, pracę nóg, skręty tułowia
  • Trening stonowany, spokojny, idealny jeżeli szukasz odpoczynku od dynamicznych ćwiczeń
Oceń artykuł
[Głosów: 4 Średnia: 2.5]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

Panel patrycja płaski brzuch

Cykl treningowy PŁASKI BRZUCH dla osób początkujących – nowość w panelu ćwiczeń

Chcesz spalić dużo kalorii, wyszczuplić boczki i talię i poprawić kondycję? Świetnie się składa! Autorski …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments