Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Zestaw ćwiczeń na redukcję oponki i wzmocnienie mięśni brzucha.
Ćwiczenia, które pomogą Ci zredukować oponkę na brzuchu.

Trening redukujący oponkę na brzuchu – spokojne ćwiczenia

Masz problem z oponką na brzuchu? Chcesz wzmocnić dolne mięśnie brzucha? Nie lubisz intensywnych treningów? Ten zestaw ćwiczeniowy jest dla Ciebie!

To pakiet ćwiczeń, które koncentrują się na wzmocnieniu i ujędrnieniu dolnych partii mięśniowych brzucha i mięśni głębokich.

Ćwiczenia są bardzo spokojne, nie znajdziesz tu wyskoków, przeskoków i dynamicznej pracy.

Trening jest inspirowany pilatesem, więc oprócz pracy na wzmocnieniu mięśni, pomoże Ci poprawić elastyczność ścięgien oraz poprawi ukrwienie.

Choć ćwiczenia są spokojne, trening a Ci nieźle popalić – ponieważ bardzo skutecznie zmusza do pracy duże partie mięśniowe Twojego organizmu.

Ćwiczenia opierają się na pracy z ciężarem własnego ciała – a to może być niezłe treningowe wyzwanie!

Ćwiczenia na brzuch w tym zestawie wykonuj spokojnie, dokładnie, unikaj gwałtownych ruchów.

Skup się na dobrym i miarowym oddechu, staraj się poczuć to jak Twoje ciało pracuje.

Trening na mięśnie brzucha inspirowany pilatesem, film:

Krótkie podsumowanie tego zestawu ćwiczeń:

  • Idealny dla osób początkujących i średnio-zaawansowanych
  • Znajdziesz tu dużo ćwiczeń inspirowanych popularnym rowerkiem
  • Bardzo mocno zaangażuje do pracy mięśnie brzucha
  • Po kilku tygodniach regularnej pracy – zobaczysz wyraźną poprawę w sprężystości Twoich mięśni
  • Ćwiczenia wykonuj spokojnie, nie spiesz się, pamiętaj o oddechu
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

O autorze - stopnadwadze.pl

Stopnadwadze.pl to portal dla kobiet w wieku 30-50 lat, na którym znajdziesz ciekawe przepisy, diety, pomysły na treningi oraz ćwiczenia. Chcemy pomóc Ci schudnąć i złapać dobrą formę. Piszemy przede wszystkim do Pań, które nie są sportsmenkami, ale pragną zmiany i są zdeterminowane by zacząć zdrowy tryb życia.

Check Also

Panel Patrycja płaski brzuch

Cykl treningowy PŁASKI BRZUCH dla osób początkujących – nowość w panelu ćwiczeń

Chcesz spalić dużo kalorii, wyszczuplić boczki i talię i poprawić kondycję? Świetnie się składa! Autorski …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail