Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Rozgrzewki » Rozgrzewka z Mel B
Mel B przygotuje Cię odpowiednio do każdego rodzaju ćwiczeń
Doskonała rozgrzewka przed każdym treningiem.

Rozgrzewka z Mel B

Krótka, dynamiczna rozgrzewka z pełną energii Mel B jest idealna dla każdej z nas, tempo jest dosyć szybkie, ale ćwiczenia bardzo proste, więc nie zdążycie się zniechęcić. Za to na pewno zwiększy się wam tętno, mięśnie się rozgrzeją i będą gotowe do dalszych ćwiczeń, a o to przecież chodzi 🙂

Wkładajcie adidasy i ćwiczymy, tylko bez żadnych wymówek! Jeżeli nie możesz nadążyć za Mel B, ćwicz w swoim tempie, gdy oswoisz się z ćwiczeniami i polepszysz kondycję, na pewno jej dorównasz.

Ta rozgrzewka trwa tylko 5 minut, ale jak sama zobaczysz rozgrzewka nie musi być długa, żeby była dobra. Musi być efektywna i pobudzająca dla wszystkich mięśni.

http://stopnadwadze.pl/tag/cwiczenia-z-mel-b/

Plan ćwiczeń – rozgrzewka z Mel B:

  1. Podwójny step touch (0:25-1:36): zaczynamy od klasycznego step touch, czyli po prostu robimy krok do boku, dostawiamy drugą nogę. Żeby nie było zbyt łatwo krok jest podwójny, a my dodajemy ramiona w górę, w bok i w dół.
  2. Krążenie ramionami (1:45-2:47): ramiona wyprostowane w bok, krążymy ramionami 30 razy w przód i 30 razy w tył. Mięśnie brzucha napięte. Dla utrudnienia dodajemy kolana, które podnosimy wysoko w górę naprzemiennie.
  3. Kolana w górę (2:50-3:40): w szybkim tempie unoś kolano do boku jednocześnie opuszczając ramiona, ćwicz na przemian lewą i prawą stronę
  4. Unoszenie ramion (3:42-4:43): ramiona unosimy na wyskość barków równocześnie nogę wyciągamy w bok. Kolana pozostają lekko ugięte. Mięśnie ud i brzucha cały czas napięte.

Teraz jesteś już gotowa na prawdziwy trening. Koniecznie zobacz zestawy ćwiczeń: na nogi, uda i pośladki, mięśnie brzucha lub smukłe ramiona.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Prosty zestaw ćwiczeń, rozgrzewający organizm przed treningiem.

Rozgrzewka #2 – pomysły na ćwiczenia przed treningiem

Drugi zestaw przygotowanych ćwiczeń, które pomogą Ci się rozgrzać przed treningiem. Pamiętaj, że prawidłowa rozgrzewka …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o