Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Ćwiczenia na wysmuklenie ramion #1

Zestaw 4 ćwiczeń, które pomogą Ci ujędrnić i wysmuklić ramiona. Ćwiczenia angażują do pracy przede wszystkim triceps – a, więc mięsień, który w dużej mierze jest odpowiedzialny za wygląd ramion.

Do treningu zamiast hantelek możesz wziąć półlitrowe butelki z wodą.

Ćwiczenia na smukłe ramiona

1. Francuskie wyciskanie hantelka (00:15-00:27)

Stań w lekkim rozkroku, nogi ugnij lekko w kolanach i napnij mięśnie brzucha. Chwyć hantelek jedną ręką. Unieś rękę z hantelkiem tak, by ramię znalazło się przy uchu. W celu utrzymania ramienia w jednym miejscu złap wolną dłonią pracującą rękę poniżej łokcia. Z wdechem zegnij przedramię tak, aby przenieść sztangielkę za kark. Z wydechem wyprostuj przedramię. Pamiętaj by ramię podczas ćwiczenia było nieruchome.

2. Prostowanie przedramienia z hantelkiem (00:30-00:41)

Chwyć hantelek w jedną rękę. Pochyl tułów do przodu jednocześnie przenosząc nogę, po której stronie trzymasz hantelek do tyłu. Kolano nogi przedniej powinno znaleźć się nad piętą. Tylna noga wyprostowana pomaga utrzymać równowagę. Palce stóp równolegle, zwrócone ku przodowi. Tułów wyprostowany. Ułóż ramię ze z hantelkiem wzdłuż tułowia, łokieć zgięty, a Mały palec zwrócony ku górze. Drugą rękę oprzyj na kolanie. Z wydechem wyprostuj przedramię nie wykonując dodatkowych ruchów ramion (ramie jest „przyklejone” do tułowia) z wdechem zegnij przedramię. 

3. Prostowanie przedramion z hantelkiem (00:45-00:57)

Stań w lekkim rozkroku, nogi ugnij lekko w kolanach i napnij mięśnie brzucha. Chwyć hantelek dwoma rękami. Unieś ręce z hantelkiem za głowę, tak by oba łokcie znalazły się przy głowie. Łokcie podczas wykonywania ćwiczenia pozostając w bezruchu. Wyprostuj ręce w łokciach do maksymalnego napięcia mięśni, a następnie ugnij ponownie.

4. Uginanie przedramion w podporze (01:00-01:12) 

Wykonaj podpór tyłem, dłonie umieść pod barkami, palce dłoni skieruj w kierunku stóp. Stopy wysuń do przodu, oprzyj ciężar ciała na piętach. Ugnij ręce w łokciach tak, by biodra znalazły się nisko nad podłogą, a następnie wyprostuj ręce i wróć do pozycji wyjściowej.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Panel treningowy w domu

Zdrowy ruch, zdrowe ciało, super forma – panel treningowy dla osób bez kondycji / początkujących

Chciałbym Cię zaprosić do mojego nowego panelu treningowego, w którym znajdziesz bezpieczne, efektywne i spokojne …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail