Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia wyszczuplające » Ćwiczenia na wysmuklenie ramion #1

Ćwiczenia na wysmuklenie ramion #1

Zestaw 4 ćwiczeń, które pomogą Ci ujędrnić i wysmuklić ramiona. Ćwiczenia angażują do pracy przede wszystkim triceps – a, więc mięsień, który w dużej mierze jest odpowiedzialny za wygląd ramion.

Do treningu zamiast hantelek możesz wziąć półlitrowe butelki z wodą.

Ćwiczenia na smukłe ramiona

1. Francuskie wyciskanie hantelka (00:15-00:27)

Stań w lekkim rozkroku, nogi ugnij lekko w kolanach i napnij mięśnie brzucha. Chwyć hantelek jedną ręką. Unieś rękę z hantelkiem tak, by ramię znalazło się przy uchu. W celu utrzymania ramienia w jednym miejscu złap wolną dłonią pracującą rękę poniżej łokcia. Z wdechem zegnij przedramię tak, aby przenieść sztangielkę za kark. Z wydechem wyprostuj przedramię. Pamiętaj by ramię podczas ćwiczenia było nieruchome.

2. Prostowanie przedramienia z hantelkiem (00:30-00:41)

Chwyć hantelek w jedną rękę. Pochyl tułów do przodu jednocześnie przenosząc nogę, po której stronie trzymasz hantelek do tyłu. Kolano nogi przedniej powinno znaleźć się nad piętą. Tylna noga wyprostowana pomaga utrzymać równowagę. Palce stóp równolegle, zwrócone ku przodowi. Tułów wyprostowany. Ułóż ramię ze z hantelkiem wzdłuż tułowia, łokieć zgięty, a Mały palec zwrócony ku górze. Drugą rękę oprzyj na kolanie. Z wydechem wyprostuj przedramię nie wykonując dodatkowych ruchów ramion (ramie jest „przyklejone” do tułowia) z wdechem zegnij przedramię. 

3. Prostowanie przedramion z hantelkiem (00:45-00:57)

Stań w lekkim rozkroku, nogi ugnij lekko w kolanach i napnij mięśnie brzucha. Chwyć hantelek dwoma rękami. Unieś ręce z hantelkiem za głowę, tak by oba łokcie znalazły się przy głowie. Łokcie podczas wykonywania ćwiczenia pozostając w bezruchu. Wyprostuj ręce w łokciach do maksymalnego napięcia mięśni, a następnie ugnij ponownie.

4. Uginanie przedramion w podporze (01:00-01:12) 

Wykonaj podpór tyłem, dłonie umieść pod barkami, palce dłoni skieruj w kierunku stóp. Stopy wysuń do przodu, oprzyj ciężar ciała na piętach. Ugnij ręce w łokciach tak, by biodra znalazły się nisko nad podłogą, a następnie wyprostuj ręce i wróć do pozycji wyjściowej.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na wyszczuplenie łydek i pośladków.

Plie Squat Challenge – smukłe łydki i jędrna pupa

Zaledwie pięciominutowy trening, który pomoże Ci wysmuklić łydki oraz ujędrnić pośladki. Przeczytaj też: Chcesz szybko …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o