Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Zamiast hantelków, możesz użyć buetelek wody. Koncentruj się na płynnym wykonywaniu ruchów.
Proste, domowe ćwiczenia na ramiona

Ćwiczenia na szczupłe ramiona

Jeżeli nie jesteś zadowolona z kształtu swoich ramion, występuje na nich cellulit lub niezbyt korzystnie wyglądasz w koszulkach bez rękawów to jest właśnie zestaw ćwiczeń dla Ciebie.

Potrzebujesz ciężarków (lub butelek z wodą), które pozwolą Ci wykonać 12-15 powtórzeń każdego ćwiczenia, czyli nie mogą być ani zbyt ciężkie, ani zbyt lekkie, ponieważ nie spełnią swojego zadania.

Plan ćwiczeń – idealne wyszczuplenie ramion:

  1. Unoszenie ramion za głowę (0:33): zwróć uwagę, aby łokcie trzymać dosyć blisko głowy i nie odchylać ich na boki, zmęczenie powinnaś odczuwać w tylnej części ramion.
  2. Unoszenie ramion do tyłu (1:05): to ćwiczenie również rzeźbi tylną część ramion, czyli triceps. Nie spiesz się, wykonaj mniej powtórzeń, ale niech będą dokładne.
  3. Unoszenie ramion do przodu (1:36): teraz ćwiczymy przód ramion, czyli biceps. Staraj się trzymać łokcie blisko ciała, a tułów powinien pozostać nieruchomy, tak aby jak najmocniej zaangażować tylko mięśnie ramion.
  4. Pompki (2:07): wybieramy wersję łatwiejsza, czyli opieramy się na kolanach. Ćwiczenie pompek świetnie kształtuje nie tylko mięśnie ramion, ale także mięśnie klatki piersiowej.

Powtarzaj ten program treningowy 2-3 razy w tygodniu, a już po 6 tygodniach Twoje ramiona będą smuklejsze i ładnie ukształtowane.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Panel treningowy w domu

Zdrowy ruch, zdrowe ciało, super forma – panel treningowy dla osób bez kondycji / początkujących

Chciałbym Cię zaprosić do mojego nowego panelu treningowego, w którym znajdziesz bezpieczne, efektywne i spokojne …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Pobierz infografikę!

Bezpieczne dziecko na 
wakacjach

Pobierz materiały w wygodnej formie A4 do druku. 
Wydrukuj i zabierz ze sobą na wakacje! 

Nie, dziękuję, nie chcę.