Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia wyszczuplające » Ćwiczenia na szczupłe ramiona
Zamiast hantelków, możesz użyć buetelek wody. Koncentruj się na płynnym wykonywaniu ruchów.
Proste, domowe ćwiczenia na ramiona

Ćwiczenia na szczupłe ramiona

Jeżeli nie jesteś zadowolona z kształtu swoich ramion, występuje na nich cellulit lub niezbyt korzystnie wyglądasz w koszulkach bez rękawów to jest właśnie zestaw ćwiczeń dla Ciebie.

Potrzebujesz ciężarków (lub butelek z wodą), które pozwolą Ci wykonać 12-15 powtórzeń każdego ćwiczenia, czyli nie mogą być ani zbyt ciężkie, ani zbyt lekkie, ponieważ nie spełnią swojego zadania.

Plan ćwiczeń – idealne wyszczuplenie ramion:

  1. Unoszenie ramion za głowę (0:33): zwróć uwagę, aby łokcie trzymać dosyć blisko głowy i nie odchylać ich na boki, zmęczenie powinnaś odczuwać w tylnej części ramion.
  2. Unoszenie ramion do tyłu (1:05): to ćwiczenie również rzeźbi tylną część ramion, czyli triceps. Nie spiesz się, wykonaj mniej powtórzeń, ale niech będą dokładne.
  3. Unoszenie ramion do przodu (1:36): teraz ćwiczymy przód ramion, czyli biceps. Staraj się trzymać łokcie blisko ciała, a tułów powinien pozostać nieruchomy, tak aby jak najmocniej zaangażować tylko mięśnie ramion.
  4. Pompki (2:07): wybieramy wersję łatwiejsza, czyli opieramy się na kolanach. Ćwiczenie pompek świetnie kształtuje nie tylko mięśnie ramion, ale także mięśnie klatki piersiowej.

Powtarzaj ten program treningowy 2-3 razy w tygodniu, a już po 6 tygodniach Twoje ramiona będą smuklejsze i ładnie ukształtowane.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

trening strong by zumba wzmacjniająvy górną część ciała.

7-minutowy zestaw Strong by Zumba wzmacniający ramiona, plecy i klatkę piersiową bez sprzętu – to prawdziwa treningowa petarda!

Mamy dla Ciebie coś niesamowitego – zaledwie 7- minutowy trening wyszczuplający i wzmacniający mięśnie ramion, …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o