Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » 11 skutecznych ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową dla początkujących – TURBOSPALANIE LIGHT
Ten 9-minutowy trening kompleksowo pomoże Wam zadbać o Waszą sylwetkę.
Kompleksowo zadbaj o swoją sylwetkę!

11 skutecznych ćwiczeń spalających tkankę tłuszczową dla początkujących – TURBOSPALANIE LIGHT

Turbospalanie light to zestaw aż 11 ćwiczeń dla osób pragnących zacząć swoją przygodę z treningiem mającym na celu spalenie zbędnej tkanki tłuszczowej. Przedstawiamy 9-minutowy trening, który kompleksowo pomoże Wam zadbać o Waszą sylwetkę. Koniecznie wypróbujcie te ćwiczenia!



Turbospalanie light – trening dla początkujących

1. Skip A (00:18 – 00:48)

Unoś kolana jak najwyżej do wysokości bioder. Pracuj rękami naprzemiennie. Oddychaj głęboko, nie wstrzymuj oddechu, napinaj mięśnie brzucha przy wdechu i wydechu.

2. Pajac z zejściem (01:09 – 01:39)

Wykonaj pajacyk. Palce u stóp na zewnątrz, kolana do linii palców. Następnie wypchnij biodra do tyłu, połóż dłonie blisko stóp i wykonaj squat z naskokiem. Napinaj brzuch, trzymaj plecy proste, oddychaj głęboko.

Pamiętaj, aby palce u stóp skierowane były na zewnątrz tak, aby kolana nie przekraczały linii stóp.

3. Wykrok w tył z uniesieniem kolana (02:01 – 02:31)

Będąc w pozycji wykroku w tył,  unoś w szybkim tempie kolano tylnej nogi jak najwyżej do klatki piersiowej napinając przy tym brzuch i trzymając proste plecy. Wraz z kolanem przyciągaj obie ręce.



4. Skakanka (02:53 – 03:23)

Skacząc naprzemiennie, trzymaj ramiona blisko tułowia. Wykonuj okrężne ruchy przedramionami i wyobraź sobie że skaczesz na skakance. Wysoko kolana, dociskaj pięty. Oddychaj głęboko, napinając brzuch.

5. Wykrok w tył z uniesieniem kolana (03:45 – 04:15)

Będąc w pozycji wykroku w tył, unoś w szybkim tempie kolano tylnej nogi jak najwyżej do klatki piersiowej napinając przy tym brzuch i trzymając proste plecy. Wraz z kolanem przyciągaj obie ręce.

6. Pajacyki skośne (04:36 – 05:06)

Przyjmując pozycję pajacyka, skrzyżuj nogi stawiając stopy blisko siebie. Palce u stóp trzymaj na zewnątrz. Naprzemiennie nogi wprzód, staraj się dociskać pięty do podłoża. Analogicznie krzyżuj naprzemiennie ręce góra-dół. Oddychaj głęboko, z każdym skokiem napinaj mocniej brzuch.

7. Przeskoki naprzemienne (łyżwiasz) (05:29 – 05:59)

Wykonuj naprzemienne odwodzenie nóg w bok z przeskokiem. Pochylając tułów do przodu wypchnij biodra w tył, dotknij ręką do przeciwległego kolana.

Pamiętaj: trzymaj plecy proste, nie wyginaj odcinka lędźwiowego, napnij mocno brzuch.

8. Plank z uniesieniem łokcia (06:20 – 06:50)

Przyjmij pozycję podporu przodem. Pamiętaj: dłonie pod barkami, barki, biodra, pięty w jednej linii. Odrywaj naprzemiennie ręce, trzymając łokieć blisko linii tułowia. Unieruchom biodra napinając mocno brzuch. Z każdym oderwaniem ręki wykonuj wydech.

9. Przeskoki przód-tył (07:12 – 07:42)

Wykonuj przeskoki naprzemienne w tył dociskając piętę. Prostuj tylną nogę, angażując analogicznie naprzemiennie napięte ręce ugięte pod kontem 90st. Brzuch napięty, plecy trzymaj proste.

10. Plank z kolanami do podłogi (08:04 – 08:34)

Przyjmij pozycję podporu przodem. Pamiętaj: dłonie pod barkami, barki, biodra, pięty w jednej linii. Opuszczaj naprzemiennie kolana, dotykając podłoża. Napinaj mocno brzuch z każdym opuszczeniem kolana w dół.

11. Przeskoki z uniesieniem kolana (08:56 – 09:26)

Zaczynając od rozkroku minimalnie na szerokość maty, wykonuj naprzemienne przeskoki do boku z uniesieniem kolana do przeciwległego łokcia. Staraj się z każdym uniesieniem nogi wykonać mocny skręt tułowia i napiąć mocno brzuch z wydechem.  Oddychaj spokojnie, nie wstrzymuj oddechu.

Noga na której stoisz powinna być stabilna, lekko ugięta i napięta!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening, który pomoże Ci poprawić kondycję i spalić tłuszcz.

Ultraskuteczny bokserski trening na spalanie tłuszczu i poprawę kondycji

Od zawsze wiadomo, że zawodowi bokserzy mogą pochwalić się budzącą podziw, niemalże tytaniczą kondycją. Ich ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku