Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Uda i pośladki z krzesłem angażujące do pracy mięśnie.
Ćwiczenia na uda i pośladki z krzesłem angażujące do pracy.

15 minutowy łatwy trening z krzesłem na jędrne pośladki, smukłe uda i zgrabne nogi

Trening, który w jednym zestawie ćwiczeniowym pomaga w wyrzeźbieniu dolnych części ciała: ud, nóg i pośladków. Ze względu na niską intensywność i prostotę ćwiczeń dedykowany osobom początkującym.

Do ćwiczeń przygotuj solidne i wytrzymałe krzesło – przyda się. Ważne – zwróć by stało stabilnie i nie ślizgało się na podłożu – to bardzo ważne przy niektórych ćwiczeniach.

Ćwiczenia opierają się głównie na pracy z krzesłem i w tym leży ich siła – dzięki wejściom, zejściom i zmianom pozycji, znane pozornie ruchy ćwiczeniowe nabierają całkiem nowego wymiaru i są dużo bardziej skuteczne.

Trening opiera się o zaangażowanie do pracy dużych partii mięśniowych nóg, dzięki czemu pracujesz nad seksownym wyglądem nóg, ud i pośladków jednocześnie. Jednocześnie dużo ćwiczeń opiera się o balans ciałem – dzięki czemu ćwiczenia są niesamowicie efektywne.

Znajdziesz tutaj: wejścia i zejścia na krzesło, wymachy nóg (do tyłu i na boki), łapanie balansu i utrzymaniu pozycji oraz ciekawe wariancje pulsu.

Dodatkowo trening ma właściwości wpływające na elastyczność mięśni i ścięgien.

Ćwiczenia dla początkujących na uda, pośladki i nogi

  • Trening dla początkujących
  • Ćwiczenia rzeźbiące seksowne uda, pośladki i smukłe nogi
  • Dużo technik opiera się o utrzymanie balansu
  • Łatwe technicznie ćwiczenia, w których ważna jest odpowiednia ruchomość nóg
  • Ciekawe wariancje ćwiczeń z krzesłem, czynią je bardziej efektywnymi
  • Zobacz inne ćwiczenia na pośladki
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda.

30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu i jędrnej pupie, to ten zestaw treningowy BPU (brzuch, pośladki, …

Subscribe
Powiadom o
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Inline Feedbacks
View all comments
train4fit
5 lat temu

W domu można prowadzić bardzo zróżnicowany i efektywny trening. Co prawda wymaga on nieco kreatywności. Ale radość z efektów jest później jeszcze większa. Warto zapamiętać, że idealną sylwetkę można wyrzeźbić również w domu!

NOWOŚĆ!
Sprawdź E-book!

47 zabaw i ponad 150 pomysłów na aktywne spędzanie czasu z dzieckiem

Wypełnij formularz i zapisz 

się na webinar! 

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail