Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » 15 minutowy łatwy trening z krzesłem na jędrne pośladki, smukłe uda i zgrabne nogi
Uda i pośladki z krzesłem angażujące do pracy mięśnie.
Ćwiczenia na uda i pośladki z krzesłem angażujące do pracy.

15 minutowy łatwy trening z krzesłem na jędrne pośladki, smukłe uda i zgrabne nogi

Trening, który w jednym zestawie ćwiczeniowym pomaga w wyrzeźbieniu dolnych części ciała: ud, nóg i pośladków. Ze względu na niską intensywność i prostotę ćwiczeń dedykowany osobom początkującym.

Do ćwiczeń przygotuj solidne i wytrzymałe krzesło – przyda się. Ważne – zwróć by stało stabilnie i nie ślizgało się na podłożu – to bardzo ważne przy niektórych ćwiczeniach.

Ćwiczenia opierają się głównie na pracy z krzesłem i w tym leży ich siła – dzięki wejściom, zejściom i zmianom pozycji, znane pozornie ruchy ćwiczeniowe nabierają całkiem nowego wymiaru i są dużo bardziej skuteczne.

Trening opiera się o zaangażowanie do pracy dużych partii mięśniowych nóg, dzięki czemu pracujesz nad seksownym wyglądem nóg, ud i pośladków jednocześnie. Jednocześnie dużo ćwiczeń opiera się o balans ciałem – dzięki czemu ćwiczenia są niesamowicie efektywne.

Znajdziesz tutaj: wejścia i zejścia na krzesło, wymachy nóg (do tyłu i na boki), łapanie balansu i utrzymaniu pozycji oraz ciekawe wariancje pulsu.

Dodatkowo trening ma właściwości wpływające na elastyczność mięśni i ścięgien.

Ćwiczenia dla początkujących na uda, pośladki i nogi

  • Trening dla początkujących
  • Ćwiczenia rzeźbiące seksowne uda, pośladki i smukłe nogi
  • Dużo technik opiera się o utrzymanie balansu
  • Łatwe technicznie ćwiczenia, w których ważna jest odpowiednia ruchomość nóg
  • Ciekawe wariancje ćwiczeń z krzesłem, czynią je bardziej efektywnymi
  • Zobacz inne ćwiczenia na pośladki

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Wyzwanie - wykroki, uda i pośladki.

Jędrne pośladki, smukłe uda i szczupłe nogi – wyzwanie Sally Up!

Bardzo prosty trening, który pomoże Ci seksownie wymodelować dolne partie ciała: uda, nogi oraz pośladki. ...

1 komentarz

  1. W domu można prowadzić bardzo zróżnicowany i efektywny trening. Co prawda wymaga on nieco kreatywności. Ale radość z efektów jest później jeszcze większa. Warto zapamiętać, że idealną sylwetkę można wyrzeźbić również w domu!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku