Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na uda » Spokojny trening wyszczuplający uda, a szczególnie ich wewnętrzną część dla każdego
Spokojny trening modelujący uda dzięki dwudziestu ćwiczeniom.
20 minut dla jędrnych ud!

Spokojny trening wyszczuplający uda, a szczególnie ich wewnętrzną część dla każdego

Jeżeli chcesz wyszczuplić swoje uda, a w szczególności ich wewnętrzną część, to poniższy zestaw ćwiczeń jest dla ciebie. Poza mięśniami ud, trening angażuje do pracy również inne partie ciała – łydki, pośladki, brzuch, ramiona i plecy.

Trening jest łatwy, spokojny i nie zawiera dynamicznych ćwiczeń, a do jego wykonania potrzebujesz jedynie kawałka podłogi i maty. Całość trwa 20 minut i składa się z 20 ćwiczeń – każde wykonujemy przez 60 sekund.

Po prawej stronie znajduje się zegar odliczający czas każdego ćwiczenia, a w górze ekranu ukazuje się jego nazwa. Prowadząca pokazuje ćwiczenie i opowiada o technice jego wykonania.

Zwróć szczególną uwagę na ustawienie stóp, kolan i nóg prowadzącej, bo to pozwoli ci uzyskać najlepsze efekty.

Trening nie zawiera rozgrzewki i stretchingu – musisz je wykonać we własnym zakresie! Odpowiednie rozgrzanie mięśni oraz wyciszenie po treningu są kluczowe, jeżeli chcesz uniknąć kontuzji i pracować naprawdę efektywnie.

Jeżeli chcesz, żeby twoje uda były smukłe i jędrne, a mięśnie nóg ładnie zarysowane, to ten zestaw treningowy jest idealny! I nie szukaj wymówek, bo trening jest absolutnie dla każdego i trwa zaledwie 20 minut, a wykonywany regularnie może przynieść niesamowite efekty!

Trening na wewnętrzną część ud

Podsumowanie treningu:

  • Trening dla każdego, niezależnie od kondycji.
  • Nie zawiera podskoków, padów i innych dynamicznych ćwiczeń.
  • Ćwiczenia głownie skupiają się na wewnętrznej części uda, ale angażują też inne partie ciała – łydki, pośladki, brzuch, ramiona i plecy.
  • Nie zawiera rozgrzewki i stretchingu – musisz je wykonać we własnym zakresie.
  • Do wykonania zestawu potrzebujesz jedynie kawałka podłogi i maty.
  • Trening wykonywany regularnie przyniesie spektakularne efekty – pozwoli wysmuklić uda oraz ładnie zarysować mięśnie.
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na uda i pośladki

45-minutowy, bardzo skuteczny trening brzucha i pośladków!

Trening angażuje mięśnie całego ciała, jednak szczególnie skupia się na brzuchu oraz pośladkach. Zaproponowane ćwiczenia …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o