Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

10 minut konkretnego pilatesu, który doskonale pomoże Ci wyrzeźbić odpowiednie mięśnie nóg, łydek i pośladków
Ćwiczenia pilates, które pomogą Ci ładnie wyrzeźbić uda i pośladki

Pilates: smukłe nogi & seksowne pośladki

Ten zestaw polecamy miłośniczkom treningów na dolne partie ciała. Zwłaszcza, jeżeli znudziły już was tradycyjne ćwiczenia, tym razem spróbujcie treningu z elementami pilatesu.

Najlepsze efekty przyniesie połączenie tych ćwiczeń z treningiem cardio 3-4 razy w tygodniu.

Plan ćwiczeń: pilates na smukłe nogi i pośladki

  1. Nożyce (0:45-2:30): połóż się na macie, mięśnie brzucha napięte, nogi wyprostowane w górze, krzyżujemy je, a następnie odwodzimy na boki. Powinnaś czuć jak pracują mięśnie brzucha, ud i pośladków. Na koniec przyciągnij kolana do klatki piersiowej i poruszaj stopami, aby rozluźnić trochę mięśnie.
  2. Mostek (2:32-6:58): zostajemy na podłodze, nogi zgięte w kolanach, unosimy w górę posladki i opuszczamy w doł, ale nie dotykamy podłoża. Ćwicz świadomie, pamiętaj o spinaniu mięśni pośladków, gdy unosisz je w górę. Po ok. 2 minutach modyfikujemy ćwiczenie, pośladki zostają w górze, a my dodajemy ruch nóg – łączymy i otwieramy kolana.  Na koniec utrzymujemy pośladki w górze.
  3. Mostek 2 (6:59-8:16): zostajemy w poprzedniej pozycji, pośladki w górze, prostujemy i unosimy w górę nogę, kolana razem, wytrzymujemy ok. 30 sekund i zmieniamy nogę.  Na koniec przyciągamy nogi do klatki piersiowej.
  4. Maszerowanie (8:20-9:40): leżymy na macie, nogi wyprostowane w górze, ruszamy nogami w szybkim tempie w przód i tył, najpierw robiąc małe przerwy, a stopniowo sięgamy nogami coraz dalej. Zakończ rozciągnięciem nóg i całej sylwetki.

To nie jedyne ćwiczenia jakie znajdziesz na naszym portalu. Koniecznie sprawdź inne zestawy:

  1. Odchudzające zestawy ćwiczeń na spalanie tkanki tłuszczowej
  2. Ćwiczenia na cellulit
  3. Ćwiczenia pośladki
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na brzuch, pośladki i uda.

30 minut treningu mięśni brzucha i pośladków dla każdego – spalisz tłuszcz i wysmuklisz ciało niezależnie od kondycji

Jeżeli marzysz o płaskim brzuchu i jędrnej pupie, to ten zestaw treningowy BPU (brzuch, pośladki, …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

NOWOŚĆ!
Sprawdź E-book!

47 zabaw i ponad 150 pomysłów na aktywne spędzanie czasu z dzieckiem

Wypełnij formularz i zapisz 

się na webinar! 

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail