Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Trening na super jędrne pośladki i zgrabne nogi.
Trening ujędrniający nogi i wysmuklający pośladki.

Trening w 10 minut: zgrabne nogi i jędrne pośladki

Szybki i intensywny trening skupiony przede wszystkim na mięśniach pośladków oraz ud. Dodatkowo zaangażowane są mięsnie brzucha oraz ramion i pleców, co pozwoli wysmuklić całą sylwetkę.



Do wykonania tego treningu na nogi i pośladki potrzebujesz jedynie maty.

Trening składa się z 3 części:

  • ćwiczeń w pozycji stojącej
  • ćwiczeń w klęku podpartym oraz w leżeniu na brzuchu,
  • ćwiczeń w leżeniu na plecach.

Między każdą z części przewidziana jest krótka przerwa. Całość razem z przerwami trwa jedynie 11 minut. Jeżeli stwierdzisz, że jedna seria to za mało, wykonaj wszystkie ćwiczenia raz jeszcze. A jeżeli to będzie za mało i będziesz pełna sił – zrób jeszcze jedną serią (maksymalnie 4).

Ćwiczenie prowadząca wykonuje przez 30 sekund, po czym od razu przechodzi do kolejnego. W prawym, górnym rogu znajdziesz nazwę ćwiczenia oraz licznik czasu (pojawia się również sygnał dźwiękowy), dzięki czemu nie musisz co chwilę zerkać na zegarek.

Trenerka nic nie mówi, możesz się więc skupić na wykonywaniu ćwiczeń.

Film jest tak nagrany, że ćwiczenia możesz również obserwować w lustrze – więc masz doskonały podgląd na pracę i prawidłowe ułożenie ciała instruktorki.

Trening jest prezentowany przy odpowiednio dobranej muzyce, o właściwym tempie, co jest wielkim plusem, gdyż nie musisz sama szukać muzycznej inspiracji.

Pamiętaj, żeby rozgrzać mięśnie przed wysiłkiem i zadbać o odpowiednie wyciszenie organizmu po treningu.

Niech pośladki zapłoną!

Trening na jędrne pośladki i zgrabne nogi – film:

Podsumowanie ćwiczeń: 

  • Intensywny trening mięśni pośladków i ud.
  • Do treningu potrzebujesz jedynie maty.
  • Całość trwa tylko 11 minut.
  • Zawiera licznik czasu i odpowiednio dobraną muzykę.
  • Pamiętaj o rozgrzewce przed i rozciąganiu po treningu.
  • Pośladki naprawdę zapłoną!
Oceń artykuł
[Głosów: 2 Średnia: 3.5]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail