Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na nogi » Trening w 10 minut: zgrabne nogi i jędrne pośladki
Trening na super jędrne pośladki i zgrabne nogi.
Trening ujędrniający nogi i wysmuklający pośladki.

Trening w 10 minut: zgrabne nogi i jędrne pośladki

Szybki i intensywny trening skupiony przede wszystkim na mięśniach pośladków oraz ud. Dodatkowo zaangażowane są mięsnie brzucha oraz ramion i pleców, co pozwoli wysmuklić całą sylwetkę.


Sprawdź diety i poradniki odchudzania:

  • Dieta 1200/1600 kalorii

    Dieta redukcyjna

    Specjalna dieta odchudzająca dla kobiet, która szybko pomoże Ci pozbyć się zbędnych kilogramów i zredukować tkankę tłuszczową.

    SPRAWDŹ

  • Dieta Schudnij sama

    Dieta odchudzająca

    Idealna dieta dla kobiet, które chcą skutecznie schudnąć oraz utrzymać super formę bez efektu jo-jo.

    SPRAWDŹ

  • Poradnik odchudzania

    Schudnij zdrowo

    Ponad 120 stron, zadań, infografik, kalkulatorów i tabelek dotyczących odchudzania. Konkretne, sprawdzone i fachowe porady.

    SPRAWDŹ

  • Pyszne desery

    FitDesery bez cukru

    Coś dla amatorów łakoci – ponad 100 zdrowych przepisów na ciasta, desery, batony, muffiny bez dodatku cukru.

    SPRAWDŹ


Do wykonania tego treningu na nogi i pośladki potrzebujesz jedynie maty.

Trening składa się z 3 części:

  • ćwiczeń w pozycji stojącej
  • ćwiczeń w klęku podpartym oraz w leżeniu na brzuchu,
  • ćwiczeń w leżeniu na plecach.

Między każdą z części przewidziana jest krótka przerwa. Całość razem z przerwami trwa jedynie 11 minut. Jeżeli stwierdzisz, że jedna seria to za mało, wykonaj wszystkie ćwiczenia raz jeszcze. A jeżeli to będzie za mało i będziesz pełna sił – zrób jeszcze jedną serią (maksymalnie 4).

Ćwiczenie prowadząca wykonuje przez 30 sekund, po czym od razu przechodzi do kolejnego. W prawym, górnym rogu znajdziesz nazwę ćwiczenia oraz licznik czasu (pojawia się również sygnał dźwiękowy), dzięki czemu nie musisz co chwilę zerkać na zegarek.

Trenerka nic nie mówi, możesz się więc skupić na wykonywaniu ćwiczeń.

Film jest tak nagrany, że ćwiczenia możesz również obserwować w lustrze – więc masz doskonały podgląd na pracę i prawidłowe ułożenie ciała instruktorki.

Trening jest prezentowany przy odpowiednio dobranej muzyce, o właściwym tempie, co jest wielkim plusem, gdyż nie musisz sama szukać muzycznej inspiracji.

Pamiętaj, żeby rozgrzać mięśnie przed wysiłkiem i zadbać o odpowiednie wyciszenie organizmu po treningu.

Niech pośladki zapłoną!

Trening na jędrne pośladki i zgrabne nogi – film:

Podsumowanie ćwiczeń: 

  • Intensywny trening mięśni pośladków i ud.
  • Do treningu potrzebujesz jedynie maty.
  • Całość trwa tylko 11 minut.
  • Zawiera licznik czasu i odpowiednio dobraną muzykę.
  • Pamiętaj o rozgrzewce przed i rozciąganiu po treningu.
  • Pośladki naprawdę zapłoną!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Zabieg, który powiększa piersi dzięki własnemu tłuszczowi.

Reimplantacja tkanki tłuszczowej

Współcześnie wiele kobiet decyduje się na powiększenie piersi czy pośladków. Najczęściej ze względów czysto estetycznych …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o