Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Czas na ultra jędrne pośladki! Podejmiesz wyzwanie?
Super wyzwanie na jędrne pośladki.
Wyzwanie na jędrne pośladki - czas na wyrzeźbienie super pupy.

Czas na ultra jędrne pośladki! Podejmiesz wyzwanie?

Jeżeli chcesz mieć ultrastalowe i jędrne pośladki – mamy dla Ciebie super film, który pomoże Ci wyrzeźbić pupę jak marzenie. Musisz spróbować!



Wyzwania na jędrne pośladki od lat robią wyzwanie w internecie. Zwykle jedna okazuje się, że są… nudne 😉 Kolejne infografiki i materiały przekonują Cię, że codziennie masz robić więcej i więcej przysiadów… Kończy się w końcu na serii po 200-300 powtórzeń, zajmuje Ci to pół dnia i zaczynasz… ziewać.

Dlatego mamy dla Ciebie super szybkie, bardzo skuteczne wyzwanie, z dobrą muzyką, które możesz zacząć już dziś i spokojnie powtarzać co 1-2 dni. Gwarantujemy, że już po dwóch tygodniach twoja pupa stanie się jędrniejsza, a pośladki się widocznie zaokrąglą.

Zanim zaczniesz wyzwanie – przypomnij sobie jak robić prawidłowy przysiad

Wyzwanie na jędrne pośladki – Sally Squat Challenge:

Zasady wyzwania na jędrne pośladki są bardzo proste – kiedy słyszysz „up” podnosisz pupę w górę, kiedy „down” – schodzisz pośladkami w dół.

Pamiętaj o prostych plecach i zadbaj o to, by kolana nie przekraczały linii palców.

Do dzieła!

Tak to wygląda w grupie:

A tu znajdziesz samą muzykę:

Podpowiedzi do wyzwania pośladków:

  • Jeżeli nie dasz rady całości na początku – zrób np. do połowy, pamiętaj, że najważniejsza jest technika!
  • Gdy już opanujesz i bez problemu zrobisz jedną serię – spróbuj wykonać wyzwanie w dwóch seriach
  • Po miesiącu możesz spróbować dołożyć do ćwiczeń… ciężarki – zobaczysz jak poziom pójdzie w górę
  • Możesz modyfikować przysiady – dodać puls, sumo squat lub pomysły na przysiady z tego filmu 

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Uda i pośladki z krzesłem angażujące do pracy mięśnie.

15 minutowy łatwy trening z krzesłem na jędrne pośladki, smukłe uda i zgrabne nogi

Trening, który w jednym zestawie ćwiczeniowym pomaga w wyrzeźbieniu dolnych części ciała: ud, nóg i ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku