Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na pośladki » Ćwiczenia na pośladki #1 – super pomysły na przysiady

Ćwiczenia na pośladki #1 – super pomysły na przysiady

Ćwiczenia na pośladki – przysiady to najskuteczniejsze ćwiczenia na seksowną i jędrną pupę – przy regularnych treningach Twoja pupa będzie diablo atrakcyjna. Niżej znajdziesz 4 fantastyczne ćwiczenia na pośladki, które wzmocnią i ujędrnią mięśnie. Musisz je włączyć do swojego treningu, bo dzięki nim uzyskasz fantastyczne efekty.

Ćwiczenia na pośladki możesz spokojnie wykonywać w domu, w pracy w czasie przerwy, czy podczas treningów. Choć to przysiady wydają się proste, musisz pamiętać o kilku ważnych elementach – najlepsze efekty uzyskasz, jeżeli będziesz w pełni przestrzegać prawidłowej techniki. To klucz do atrakcyjnych i jędrnych pośladków, godnych modelek bikini.

Zanim zaczniesz ćwiczyć – zapoznaj się z poniższym filmem, z którego dowiesz się jak prawidłowo wykonywać przysiady.

Ćwiczenia na pośladki – prawidłowy przysiad

Teraz, kiedy znasz już prawidłową technikę, możesz przejść do rozwinięć ćwiczeń na pośladki – dzięki tym pomysłom unikniesz treningowej nudy, Twój trening będzie maksymalnie skuteczny i przyniesie fantastyczne efekty!

Ćwiczenia na pośladki – pomysły na przysiady

  1. Przysiad z podciągnięciem kolana (00:20)-(00:44)Z pozycji wyjściowej przysiadu, kiedy jesteś na dole, przyciągaj na zmianę kolana do klatki piersiowej. Pamiętaj o wyprostowanych plecach.Możesz sobie pomóc w utrzymaniu równowagi , dzięki złączeniu rąk przed twarzą.
  2. Przysiad z wyprostem nóg na boki (00:48)-(01:13)Kiedy wychodzisz w górę z pozycji przysiadu, wykonuj na zmianę ruch nóg w bok. Nie możesz czuć bólu w pachwinie – wysokość powinnaś regulować, tak by czuć maksymalny komfort podczas wykonywania tego ćwiczenia.Noga może być lekko ugięta w kolanie. Ważne byś miała proste plecy. Ręce pracują synchronicznie – dzięki nim łatwiej utrzymasz równowagę.
  3. Przysiad z pochyleniem tułowia w dół (01:16)-(01:39)Z pozycji przysiadu, gdy opierasz się na piętach pochyl tułów w przód, plecy trzymaj wyprostowane.. Wyprostuj ręce. Wzrok skieruj przed siebie. Rozpocznij dynamiczną pracę poprzez dotykanie dłońmi na przemian kostek i kolan.Pamiętaj by kolana nie przekraczały linii palców. Zwróć uwagę, że podczas wyprostu pracują wyłącznie kolana – ręce pozostają proste, tułów nie zmienia swojej pozycji.Podczas wyprostu możesz delikatnie odrywać palce stóp od podłogi.

Koniecznie sprawdź nasze ćwiczenia na płaski i atrakcyjny brzuch!

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening idealny do modelowania i wyszczuplenia pośladków.

Pośladkowy niszczyciel, czyli podnieś, ujędrnij i ukształtuj swoją pupę i biodra bez jednego przysiadu!

Przed tobą spokojny trening wzmacniający i kształtujący mięśnie pośladków, który jednocześnie ujędrni skórę oraz wysmukli …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o