Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na nogi » Proste ćwiczenia na wyszczuplenie nóg, ud i pośladków
Te ćwiczenia ujędrnią nogi, ale nie wzmocnią muskulatury
3 proste ćwiczenia na uda, nogi pośladki

Proste ćwiczenia na wyszczuplenie nóg, ud i pośladków

Kilka ćwiczeń dla Pań, które chcą wyszczuplić nogi, ale nie chcą budować masy mięśniowej. Chociaż tak naprawdę to praktycznie niemożliwe, żeby zbudować mocne mięśnie, nie ćwicząc regularnie i intensywnie na siłowni z dużym obciążeniem.

Także nie obwiajcie się drogie panie, od typowych treningów cardio i ćwiczeń na uda i pośladki, na pewno nie urosną wam mięśnie jak u kulturysty, za to na pewno pozbędziecie się tkanki tłuszczowej, ciało będzie jędrne i napięte. Jeżeli jednak marzysz o nogach cieniutkich jak patyczki, jest to możliwe tylko poprzez głodzenie się, czego z całego serca nie polecamy.

Pamiętajcie, piękne nogi to nie wychudzone nogi tylko gładkie i smukłe nogi bez cellulitu. Tak więc do dzieła, ćwiczymy!

Wykonujemy 3 serie ćwiczeń, każde ćwiczenie powtarzamy 10 razy lub wykonujemy 10 powtórzeń dla każdej nogi. Ćwiczymy co drugi dzień.

Plan ćwiczeń:

  1. Przysiad (0:15-0:44):  nogi na szerokość bioder, wykonując przysiad ręce unosimy w górę. Pamiętaj żeby kolana nie wychodziły poza linię stóp.
  2. Unoszenie nogi do boku (0:45-1:26): ręce na biodrach, nogi na szerokość bioder, unosimy wyprostowaną nogę do boku. Im wyżej jesteś w stanie unieść nogę, tym większa będzie skuteczność tego ćwiczenia. Największy wysiłek powinnaś odczuwać w pośladkach i mięśniach nogi, na której się opierasz.
  3. Pięta do pośladka (1:27-2:10): ręce na biodrach, plecy proste, kolana blisko siebie i unosimy piętę jak najbliżej pośladka. Pracują mięśnie nogi, na której stoisz oraz mięśnie ud nogi, którą podnosisz.

Po treningu wykonaj stretching nóg lub całego ciała. Najlepsze efekty przyniesie łączenie tych ćwiczeń z treningiem cardio minimum 3 razy w tygodniu.

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia seleny gomez na super seksowny brzuch i ładne nogi.

30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

Specjalnie dla ciebie sprawdziliśmy co trenują celebryci! Rezultat – 30-minutowy trening całego ciała, szczególnie angażujący …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o