Podstawowe ćwiczenia na ból dolnych partii pleców

Jeśli od pewnego czasu skarżysz się na ból dolnych partii pleców ten trening jest specjalnie dla Ciebie! Szczególnie na ten rodzaj bólu narażone są osoby o siedzącym trybie życia. Jeśli jesteś jedną z nich nie ryzykuj dalszych urazów! 



Ćwiczenia na ból dolnych partii pleców


Ten 10-minutowy trening jest idealnym zestawem do wykonywania ćwiczeń w domu. Dzięki niemu zniknie uciążliwy ból dolnych partii pleców. To również świetny zestaw ćwiczeń na kręgosłup.

Pamiętaj o tym, że jeśli ból będzie utrzymywał się dłużej, bądź będzie się nasilał po tym treningu nie ryzykuj, skontaktuj się z lekarzem. Jeśli zlekceważysz ten ból może przerodzić się on w o wiele poważniejszy uraz!

Do tego zestawu nie potrzebujesz żadnych przyrządów, wystarczy zaangażowanie i poświęcenie 10 minut na pozbycie się bólu pleców.

 

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź również

wyzwanie 7 dni - mocne plecy bez bólu

Spokojny trening dla kobiet – mocne plecy bez bólu | Wyzwanie 7 dni WRÓĆ DO FORMY #4

Czwarty trening  z wyzwania 7 dni z Wróć do Formy. Ten trening ma za zadanie …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments