Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Jak skutecznei odchudzić się zimą?
Co zrobić, by zimą też kontrolować wagę?

Jak nie przytyć zimą?

Szybko zapadający zmrok, zimno, niechęć do aktywności na powietrzu – to wszystko powoduje, że zimą ryzyko przybrania na wadze zwiększa się. Dlatego w tym czasie bardziej koncentrujemy się na kontroli wagi i jej utrzymaniu. Co zrobić, aby ostatecznie nie przybrać na wadze w okresie zimowym?



Spis Treści
Zwiń
Rozwiń

Czy wiesz, że…

Zimą przeciętny człowiek przybiera na wadze ok 3 kilogramów? Nic dziwnego – dzień jest krótki, a my więcej czasu spędzamy na kanapie, grzejąc się w cieple domowego ogniska. Do tego dochodzą jeszcze dni świąteczne, kiedy pozwalamy sobie na znacznie więcej, jeśli chodzi o jedzenie.

Może Cię to ominąć. Oto, jak uniknąć zimowej nadwagi: 

Jedz mało, a częściej

To jest tak naprawdę uniwersalna zasada, jednak zimą warto trzymać się jej jeszcze bardziej. Chodzi tutaj przede wszystkim o zachowanie regularności w jedzeniu – jedz 5 posiłków w ciągu dnia, ale mniejszych. W ten sposób zapewnisz organizmowi równowagę cieplną, a to sprzyja utracie tkanki tłuszczowej.

Jedz ciepłe

Najlepiej pożywne zupy, którymi się nasycisz, rozgrzejesz, dostarczysz składników odżywczych do organizmu i oddalisz widmo nadwagi. Wiadomo, nie samymi zupami człowiek żyje, jednak tą porą roku warto częściej je przyrządzać, szczególnie na bazie warzyw sezonowych. Nie zapominajmy również o herbacie.

A może kiszone?

Kiszone ogórki, czy kapusta, to bardzo dobry wybór na zimę. Dlaczego? Są bogatym źródłem witaminy A, ponadto zawierają bakterie, które pozytywnie oddziaływują na florę bakteryjną jelit, uodparniają i odkwaszają organizm.

Postaw na warzywne mrożonki

Najlepsza opcja to świeże warzywa w wersji na surowo lub gotowane na parze. Zimą niektóre z nich nie są jednak dostępne, dlatego warto zaopatrzyć się w mrożonki. Dzięki niskiej temperaturze zachowują większość swoich właściwości, a i kalorii nam od nich nie przybędzie.

Jedz ryby

Wybieraj te najtłustsze (łosoś, makrela, śledź)  – zawierają cenne kwasy tłuszczowe omega-3, które dobrze działają zarówno na pracę serca, jak i mózgu. Ponadto są skarbnicą witamin A i E.

Nie zapominaj o śniadaniach

To bardzo istotna kwestia. Zimą mamy naturalną ochotę pospać dłużej, a przez to możemy już nie zdążyć spożyć wartościowego śniadania. Nie należy lekceważyć tego punktu  – to śniadanie daje nam energię na cały dzień. Jeśli je ominiemy, będziemy odczuwać głód, a organizm, aby się przed tym obronić, będzie magazynował więcej tłuszczu. Śniadania to punkt obowiązkowy!

Gdy waga pokazuje jednak za dużo…

Gdy nie uda Ci się dostosować do zimowych zaleceń i waga okaże się nadprogramowa, można wspomóc się naturalnymi rozwiązaniami. Jednym z nich są plastry Sliminazer – nowa formuła odchudzająca, która koncentruje się na usuwaniu złogów tłuszczu za pomocą specjalnych powłok dawkujących. Są one oparte na systemie transdermalnym – składniki aktywne uwalniane są stopniowo, ale stale, co powoduje, że ciało szybciej pozbywa się tkanki tłuszczowej. To dobry sposób na to, aby zapanować nad wagą nie tylko zimą, ale również w ciągu całego roku.

Artykuł przygotowany przez partnera serwisu 


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Sprawdź również

Jak często pić wodę w ciągu dnia i jaki ma wpływ na nasze zdrowie.

10 powodów dlaczego warto pić regularnie wodę

Około 60% ludzkiego ciała składa się z wody. Jest ona niezbędna do życia i choć …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments