Home » Ćwiczenia » 22 minutowy trening HIIT spalający tłuszcz
Trening na bazie tabaty najlepszy na spalanie tkanki tłuszczowej.
Pora zrzucić zbędne kilogramy w prosty sposób.

22 minutowy trening HIIT spalający tłuszcz

W załączonym filmiku znajdziecie świetny trening, który ma na celu podniesie tętna oraz przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Całość przygotowana została na założeniach tabaty. Zmiana dotyczy tylko ilości ćwiczeń.

Trening składa się 10 ćwiczeń. Każde ćwiczenie wykonywane jest przez 20 sekund x 4. Po 20 sekundach pracy następuje 10 sekund przerwy.

Trening z wysoką intensywnością sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej.
Krótki lecz bardzo efektywny trening.

Trening trwa około 20 minut. W połowie zaplanowała została krótka przerwa. Jeżeli nie chcesz odpoczywać, maszeruj lub przewiń przerwę.

Ćwiczenia skupiają się na najbardziej newralgicznych miejscach. Uruchamiają do pracy nogi, pośladki oraz brzuch. 

W zestawie znajdują się podskoki, wyskoki, pajacyki, bieg w podporze. Każde ćwiczenie angażuje mięśnie całego ciała.

Ten trening wykonywany regularnie, minimum 3 razy w tygodniu, pomoże zrzucić zbędne kilogramy, wymodeluje i wyszczupli ciało.

Ćwiczenia powinny być wykonywane w szybkim tempie.

Pozbądź sie zbędnej taknki tłuszczowej dzięki temu rewelcyjnemu treningowi.
Przysiady i wyskoki to nieodłączny element treningu.

Ze względu na wyskoki, podskoki, ćwiczenia nie powinny być wykonywane przez osoby z urazami.

Przed rozpoczęciem treningu pamiętajcie o 10 minutowej rozgrzewce: marsz, trucht, wymachy rąk i nóg.

Trening jest uniwersalny, ponieważ nie trzeba przygotowywać specjalnych fitnessowych sprzętów.
Wystarczy mata i sportowy strój.

Trening HIIT – spalanie tłuszczu

Pamiętaj o kilku zasadach:

  • Upewnij się, że nie masz przeciwwskazań do ćwiczeń
  • Przez rozpoczęciem obejrzyj film, upewnij się, że wiesz, jak wykonać ćwiczenia.
  • Wykonuj ćwiczenia poprawnie. Jeżeli Twoja technika jest dobra, staraj się przyspieszyć.
  • Staraj się wykonać jak najwięcej powtórzeń. Zapisz ilość wykonanych powtórzeń, porównaj wynik za tydzień lub dwa.
  • Wykonuj trening minimum 3 razy w tygodniu.
  • Zobacz inne treningi na spalanie tłuszczu

 

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Po czym rozpoznać, że masz problem z kompulsywnym odżywianiem?

5 oznak, że masz problem z kompulsywnym jedzeniem!

Jedzenie kompulsywne oznacza, że rozładowujesz napięcie, sięgając po przekąski. Spożywasz więcej kalorii, niż powinieneś, bo …

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.