Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Trening na bazie tabaty najlepszy na spalanie tkanki tłuszczowej.
Pora zrzucić zbędne kilogramy w prosty sposób.

22 minutowy trening HIIT spalający tłuszcz

W załączonym filmiku znajdziecie świetny trening, który ma na celu podniesie tętna oraz przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej. Całość przygotowana została na założeniach tabaty. Zmiana dotyczy tylko ilości ćwiczeń.

Trening składa się 10 ćwiczeń. Każde ćwiczenie wykonywane jest przez 20 sekund x 4. Po 20 sekundach pracy następuje 10 sekund przerwy.

Trening z wysoką intensywnością sprzyja spalaniu tkanki tłuszczowej.
Krótki lecz bardzo efektywny trening.

Trening trwa około 20 minut. W połowie zaplanowała została krótka przerwa. Jeżeli nie chcesz odpoczywać, maszeruj lub przewiń przerwę.

Ćwiczenia skupiają się na najbardziej newralgicznych miejscach. Uruchamiają do pracy nogi, pośladki oraz brzuch. 

W zestawie znajdują się podskoki, wyskoki, pajacyki, bieg w podporze. Każde ćwiczenie angażuje mięśnie całego ciała.

Ten trening wykonywany regularnie, minimum 3 razy w tygodniu, pomoże zrzucić zbędne kilogramy, wymodeluje i wyszczupli ciało.

Ćwiczenia powinny być wykonywane w szybkim tempie.

Pozbądź sie zbędnej taknki tłuszczowej dzięki temu rewelcyjnemu treningowi.
Przysiady i wyskoki to nieodłączny element treningu.

Ze względu na wyskoki, podskoki, ćwiczenia nie powinny być wykonywane przez osoby z urazami.

Przed rozpoczęciem treningu pamiętajcie o 10 minutowej rozgrzewce: marsz, trucht, wymachy rąk i nóg.

Trening jest uniwersalny, ponieważ nie trzeba przygotowywać specjalnych fitnessowych sprzętów.
Wystarczy mata i sportowy strój.

Trening HIIT – spalanie tłuszczu

Pamiętaj o kilku zasadach:

  • Upewnij się, że nie masz przeciwwskazań do ćwiczeń
  • Przez rozpoczęciem obejrzyj film, upewnij się, że wiesz, jak wykonać ćwiczenia.
  • Wykonuj ćwiczenia poprawnie. Jeżeli Twoja technika jest dobra, staraj się przyspieszyć.
  • Staraj się wykonać jak najwięcej powtórzeń. Zapisz ilość wykonanych powtórzeń, porównaj wynik za tydzień lub dwa.
  • Wykonuj trening minimum 3 razy w tygodniu.
  • Zobacz inne treningi na spalanie tłuszczu

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail