Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Trening HIIT zapewni Ci trening całego ciała i zadba o spalanie zbędnych kalorii/
Trening interwałowy na spalanie zbędnych kalorii.

30 – minutowy trening petarda czyli HIIT Full Body Workout na spalanie kalorii

Skrót HIIT oznacza intensywny trening interwałowy, który pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić kondycję, natomiast Full Body Workout to po prostu trening angażujący do pracy całe ciało.

Poniższy zestaw to kombinacja ćwiczeń cardio z ćwiczeniami wzmacniającymi. Do pracy zaangażujesz mięśnie całego ciała, spalisz sporo kalorii i nieźle się spocisz.

Trening jest kompletny i składa się z rozgrzewki, części właściwej oraz strechingu.

Część właściwa to prosta formuła – 3 rundy po 7 ćwiczeń, z których każde wykonujemy przez 45 sekund, po czym mamy 15 sekund przerwy. Każda runda to ten sam zestaw, a między rundami robimy dłuższą, 1-minutową przerwę na łyk wody i krótki odpoczynek.

Trening jest dla każdego, niezależnie od kondycji. Prowadząca oraz dziewczyna po jej prawej stronie wykonują podstawową wersję ćwiczenia, natomiast dziewczyna po lewej wersję łatwiejszą. Ty decydujesz, która jest dla ciebie.

Do wykonania treningu potrzebujesz jedynie maty. W prawym dolnym rogu znajduje się zegar, który odlicza zarówno czas pracy, jak i przerwy, dlatego jeżeli masz ochotę, to wyłącz dźwięk i włącz swoją ulubioną muzykę treningową.

Jeżeli chcesz zaangażować do pracy całe ciało, spalić mnóstwo kalorii i tłuszczu oraz wzmocnić mięśnie, to ten zestaw jest idealny dla ciebie!

HIIT Full Body Workout

Podsumowanie treningu:

  • 30-minutowy trening interwałowy na wszystkie partie ciała.
  • Kompletny zestaw – zawiera rozgrzewkę i stretching.
  • Prosta formuła – 45 sekund pracy, 15 sekund przerwy, 7 ćwiczeń, 3 rundy.
  • Zegar odlicza czas pracy i odpoczynku.
  • Do wykonania treningu potrzebujesz jedynie maty.
  • Mnóstwo spalonych kalorii, poprawa kondycji i wzmocnione ciało gwarantowane!
  • Zobacz inne treningi na spalanie tłuszczu

 

Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

O autorze - Ania Szymanek

Trener fitness i dietetyk. Zapalony maniak fitnessu i zdrowego odżywiania – na co dzień prowadzi zajęcia w kilku klubach na Śląsku oraz szerzy wiedzę dotyczącą zasad zdrowego odchudzania oraz efektywnego połączenia diety z ćwiczeniami.
Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Po co trenujesz?

Czy potrafisz odpowiedzieć na pytanie… po co ćwiczysz i trenujesz?

Zastanów się przez chwilę, po co ćwiczysz? Masz jakiś konkretny cel? A może ćwiczysz bo …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Test #001

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail