Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » Dynamiczny trening interwałowy na spalanie tkanki tłuszczowej
Trening na spalanie tłuszczu z brzucha - wymagające interwały są polecane dla osób, które chcą uzyskać błyskawiczne i trwałe efekty.
Efektywne ćwiczenia spalające tkankę tłuszczową.

Dynamiczny trening interwałowy na spalanie tkanki tłuszczowej

Oto ćwiczenia dla zabieganych – w ciągu zaledwie 30 minut masz okazję spalić dużą liczbę kalorii, ćwiczyć siłę oraz kształtować mięśnie brzucha. Nie musisz poświęcać mnóstwo czasu na różne treningi lub łączyć ćwiczenia z różnych zestawów, żeby uzyskać ten sam efekt.

Najlepsze i najszybsze efekty osiągniesz ćwicząc codziennie lub co drugi dzień, pamiętaj jednak, że ćwiczenia cardio 3 razy w tygodniu to absolutne minimum, żeby pochwalić się zgrabną sylwetką.

Trening składa się z rozgrzewki, a następnie 3 serii ćwiczeń siłowych, cardio i BPU oraz na zakończenie stretching. Według opinii ekspertów połączenie treningu cardio z treningiem siłowym i ćwiczeniami BPU jest najlepszym i najszybszym sposobem na wyszczuplenie sylwetki.

Do ćwiczeń z obciążeniem potrzebne będą hantelki lub cokolwiek innego, co możesz wykorzystać w podobny sposób (np. butelki wody mineralnej).

Zanim przystąpisz do ćwiczeń, obejrzyj cały trening najpierw na spokojnie, zwróć uwagę kiedy i jakiej kolejności pojawiają się ćwiczenia, a także czego możesz się spodziewać.

Plan ćwiczeń – trening interwałowy:

  1. Rozgrzewka (1:00-3:48): rozgrzewamy dosyć energicznie wszystkie stawy, rozpoczynając od wymachów i kręcenia ramionami, następnie pajacyki, skręty bioder i kolan.
  2. Ćwiczenia siłowe (3:50-7:38)
    • Pompki – 30 sekund
    • Przysiady z podnoszeniem hantli – 60 sekund
    • Pompki – 30 sekund
    • Przysiady z podnoszeniem hantli – 60 sekund
  3. Cardio (7:40-9:40)
    • Pajacyki – 30 sekund
    • Skakanka – 30 sekund
    • Pajacyki – 30 sekund
    • Skakanka – 30 sekund
  4. BPU (9:43-11:15)
    • Spięcia brzucha – 30 sekund
    • Unoszenie tułowia – 30 sekund
  5. Ćwiczenia siłowe (11:17-14:50)
    • Przyciąganie ramion – 30 sekund
    • Przysiad w wykroku – 30 sekund
    • Przyciąganie ramion – 30 sekund
    • Przysiad w wykroku – 30 sekund
  6. Cardio (14:51-17:13):
    • Noga do pośladka – 30 sekund
    • Ciosy pięściami – 30 sekund
    • Noga do pośladka – 30 sekund
    • Ciosy pięściami – 30 sekund
  7. BPU (17:15 –18:34):
    • Skośne brzucha – po 30 sekund na każdą stronę
  8. Ćwiczenia siłowe (18:40-22:08):
    • Unoszenie ramion leżąc – 30 sekund
    • Przysiad do boku – 30 sekund
    • Unoszenie ramion leżąc – 30 sekund
    • Przysiad do boku – 30 sekund
  9. Cardio (22:12-24:20):
    • Pajacyki – 30 sekund
    • Noga do pośladka – 30 sekund
    • Ciosy pięściami – 30 sekund
    • Skakanka – 30 sekund
  10. BPU (24:22-25:40):
    • Łokieć do kolana po skosie – 60 sekund
  11. Stretching: Rozciągamy mięśnie nóg, ramion i tułowia w pozycji siedzącej, a następnie stojącej.
  12. (25:41-27:44)

W trakcie treningu dobrze uzupełniać płyny napojem izotonicznym – możesz go z łatwością przygotować w domu!

Równie dobrym pomysłem jest naładowanie się potężną dawką energii – przepisy na domowe szejki z pewnością Ci w tym pomogą

Zobacz nasze inne trening na spalanie tłuszczu

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Rewelacyjny trening spalający tłuszcz - aż 400 kalorii.

400 spalonych kalorii w 40 minut? Z tym zestawem ćwiczeń to możliwe!

Przed tobą trening całego ciała angażujący wszystkie grupy mięśniowe. Wykonując go podkręcisz metabolizm, spalisz zbędną …

2
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
2 Comment authors
stopnadwadze.plSyla Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
Syla
Gość
Syla

Czy przed tym treningiem mozna pojeździć 30 min na rowerze? Będzie lepsze spalanie podczas treningu

stopnadwadze.pl
Editor

W przypadku łączenia treningu interwałowego z innymi rodzajami ćwiczeń lepiej być ostrożnym – dlatego, że spalanie tłuszczu następuje w innych momentach. Rower lepiej zostawić na „zwykły” trening cardio.