Pobierz DARMOWY plan treningowy TABATA KILLER! Schudnij, popraw kodnycję i zacznij się regularnie ruszać! >> Więcej

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Idealny trening dla świeżo upieczonych matek!

Stalowy brzuch w 10 minut? Z tym treningiem to możliwe!

Przetestuj naszą nową propozycję, która pozwoli ci w 10 minut wzmocnić mięśnie brzucha i pozbyć się oponki. Całość skupia się wyłącznie na mięśniach brzucha! Możesz ten zestaw wykonywać jako osobny trening lub doskonałe uzupełnienie treningu cardio.

Całość trwa 10 minut i składa się z rozgrzewki, części właściwej oraz stretchingu. Wszystkie ćwiczenia wykonujemy w pozycjach niskich, na macie. Prowadząca pokazuje ćwiczenie i opowiada o technice.

Dziewczyna w niebieskim stroju po lewej stronie pokazuje łatwiejszą wersję wykonywanego ćwiczenia, więc poziom trudności możesz dopasować do własnych możliwości.
W lewym górny rogu znajduje się zegar, który wskazuje ile czasu pozostało nam do końca treningu. Do wykonania tego zestawu potrzebujesz jedynie maty.

Trening angażuje do pracy mięśnie proste brzucha, mięśnie głębokie oraz skośne – co za tym idzie, pozwala wzmocnić brzuch, pozbyć się oponki i boczków oraz wpływa na utrzymanie prawidłowej postawy ciała.

Prowadząca szczególnie poleca ten zestaw kobietom, które wracają do formy po urodzeniu dziecka.

Ćwiczenia na stalowy brzuch –

Podsumowanie treningu:

  • Spokojny trening wzmacniający mięśnie brzucha.
  • Angażuje do pracy mięśnie proste, mięśnie głębokie oraz skośne, czyli kompleksowo pozwala popracować nad wyglądem naszego brzucha oraz talii.
  • Do jego wykonania potrzebujesz jedynie maty.
  • Całość trwa 10 minut.
  • Różne poziomy trudności – możesz wybrać opcję idealną dla siebie – tu znajdziesz inne ćwiczenia dla początkujących
  • Zestaw szczególnie polecany kobietom wracającym do formy po porodzie.
Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

 

Tabata Killer!

Pobierz plan treningowy TABATA KILLER na 30 dni!

Zacznij regularnie ćwiczyć, schudnij i zadbaj o super kondycję!

Więcej informacji

Dziękujemy za zapisanie do Newslettera

Podany adres e-mail znajduje się już w bazie danych

Check Also

Ćwiczenia na spalanie tłuszczu dla początkujących - trening w 5 min.

Efektywny, krótki trening na spalanie tłuszczu i płaski brzuch | Trening w 5 minut

Przed tobą krótki, 5-minutowy, ale bardzo intensywny trening na spalanie tłuszczu i wzmocnienie mięśni brzucha. …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments

Dołącz do wyzwania deski!

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail

Pobierz plan TABATA KILLER! 

Wypełnij formularz i pobierz plan na swój adres e-mail