trening live z Patrycją - mocne plecy bez bólu
Trening na mocne plecy bez bólu z patrycją

Trening na wzmocnienie pleców i redukcję bólu kręgosłupa | Live z Pati 08.06.2020

W poniedziałek 25.05.2020 ruszamy z kolejnym treningiem NA ŻYWO! Czas popracować nad wzmocnieniem mięśni pleców oraz zredukować ból kręgosłupa. Trening jak zawsze prowadzi niezawodna Patrycja Brejza, autorka wyzwań: 30 dni Super Figura oraz 7 dni Wróć do Formy.

O co chodzi z tymi treningami? 

Treningi LIVE są dla Was. Dlatego same możecie decydować o tym, co i jak ćwiczymy.

Grupa powstała po to, abyśmy mogły stanowić dla siebie wzajemną motywację.

Wspólnie możemy zapracować na piękne ciała, ale także nad poprawą samooceny.

Kim jest trenerka? 

Autorka treningu – Patrycja Brejza, jest trenerką fitness i dietetyczką. Przygotowała dwa specjalne, darmowe wyzwania, które możesz od razu przetestować:

  • Wyzwanie 30 dni Super Figura – wyzwanie treningowe plus dieta rozpisana na cały miesiąc, które pomoże Ci zbudować formę. Jeżeli szukasz spokojnych, nieskomplikowanych treningów i chcesz się w końcu zmotywować – to wyzwanie jest dla Ciebie! Znajdziesz w nim ćwiczenia ogólnorozwojowe, wzmacniające kondycję, ujędrniające i spalające tkankę tłuszczową
  • Wyzwanie 7 dni Wróć do formy – bardzo łatwe, spokojne wyzwanie treningowe, dla kobiet, które chcą w końcu zacząć ćwiczyć. Wyzwanie jest dedykowane w szczególności dla osób z problemami z nadwagą, chorymi kolanami, ze słabą kondycją.

Gdzie i kiedy trenujemy? Jak dołączyć do treningów?

Trenujemy w każdy poniedziałek w formie treningów live na grupie na Facebooku FORMA JAK ŻYLETA – TRENUJĘ Z PATRYCJĄ BREJZĄ. Dołącz do niej teraz, by nie przegapić nowego treningu!

Trenujemy o 18:30! 

O co chodzi z tymi treningami?

Treningi są dedykowane dla osób, które:

  • Chcą schudnąć
  • Chcą wzmocnić całe ciało
  • Chcą się lepiej czuć
  • Mają słabą kondycję
  • Mają problem z kolanami / stawami – nie mogą wykonywać ćwiczeń opartych o podskoki
  • Mają problem z nadwagą
  • Szukają regularnej motywacji do ćwiczeń

Jeżeli chcesz otrzymywać regularne informacje o ćwiczeniach na e-mail – zapisz się do wyzwania 30 SUPER FIGURA dni z Patrycją.

Co ćwiczymy w tym tygodniu? 

Na Waszą prośbę w trakcie treningu LIVE wzmocnimy mięśnie pleców, aby zminimalizować ból kręgosłupa.

A dodatkowo skupimy się na ujędrnieniu i wyrzeźbieniu mięśni ramion.

Jaki będzie trening?

  • 4 rundy
  • 5 ćwiczeń

Co potrzebujemy?

  • do treningu przydadzą się obciążenia
  • przygotuj wodę mineralną, ciężarki i taśmę

Shot treningowy

  • 25 minut ćwiczeń
  • rozgrzewka przed treningiem
  • wyciszenie po treningu

Jeżeli dopiero do nas dołączyłaś: 

  • treningi LIVE są dla każdego
  • idealne dla osób początkujących
  • idealne dla osób po 50 roku życia
  • idealne dla osób, które chcą wzmocnić ciało

Jak dołączyć do treningu? 

Trenujemy i motywujemy się w tej grupie na Facebooku – DOŁĄCZ TERAZ!

Do zobaczenia na macie! Widzimy się w poniedziałek 08.06.2020 o 18:30

Masz pytania? Pisz w komentarzu!

 

O autorze - Patrycja Brejza

Patrycja Brejza
Patrycja Brejza- Trener Personalny, Instruktor Fitness i Dietetyk. Prywatnie żona i mama 7-letniego chłopca. Interesuje się treningami funkcjonalnymi, ukierunkowanymi na poprawę sprawności i mobilności osób z nią pracujących. Poprzez zmianę nawyków żywieniowych, udowadnia, że można jeść zdrowo i smacznie, a przy okazji zadbać o wygląd fizyczny. Każdą swoją wolną chwilę poświęca na dodatkowe kursy i naukę. Nie obiecuje, że będzie łatwo, ale obiecuje, że będzie pięknie.

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Check Also

mocny brzuch i posladki

Mocny brzuch, jędrne pośladki i prawidłowy przysiad – trening NA ŻYWO! | Poniedziałek 15.06.2020

W poniedziałek 25.05.2020 ruszamy z kolejnym treningiem NA ŻYWO! Czas popracować nad mięśniami ud i …

Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments