Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia wyszczuplające » Ćwiczenia na boczki
Te ćwiczenia są naprawdę skuteczne! Piękna talia i szczupłe boczki są w Twoim zasięgu!
Te ćwiczenia pomogą Ci pozbyć się niechcianych fałdek i wyszczuplić boczki.

Ćwiczenia na boczki

Jeżeli chcesz się pozbyć fałdek tłuszczu z okolic brzucha i ładnie zaznaczyć wcięcie w talii, to jest to zestaw ćwiczeń właśnie dla ciebie.

Prezentowane ćwiczenia w połączeniu z odpowiednią, dobrze zbilansowaną dietą oraz intensywnym treningiem cardio cztery razy w tygodniu, powinny dosyć szybko przynieść efekty wizualne.

Ćwiczenia na boczki – super zestaw

    • Ćwiczenie 1. (0:28 – 0:56) Przyjmij pozycję pompki, następnie obróć się na bok i utrzymuj ciężar ciała na wyprostowanym ramieniu oraz złączonych nogach, drugie ramię wyciągnij wysoko w górę, a następnie skieruj w dół w stronę pachy. Takich ruch powtórz 12-15 razy i zmień stronę, którą ćwiczyłaś. To ćwiczenie wspaniale kształtuje mięśnie skośne brzucha oraz zarys talii.

Jeżeli to ćwiczenie sprawia ci trudność możesz przełożyć jedną nogę do przodu lub podeprzeć się na łokciach.

  • Ćwiczenie 2. (1:10 – 1:28) Połóż się na plecach, unieś do góry tułów oraz nogi zgięte w kolanach, dłonie złączone przed sobą i skręcamy się w dość szybkim tempie, w jedną i drugą stronę. Wykonaj 15 powtórzeń lub więcej, jeżeli czujesz się na siłach.
  • Ćwiczenie 3. (1:32 – 1:46) Leżymy na plecach, nogi zgięte w kolanach, stopy płasko na podłodze, głowa i szyja uniesione, wyprostowanymi ramionami staramy się sięgnąć raz do prawej, raz do lewej pięty.

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na smukłe i szczupłe ramiona.

Ćwiczenia na smukłe ramiona w 10 minut – prosty i skuteczny trening

Poświęć 10 minut i popracuj nad wyglądem swoich ramion. Potrzebujesz jedynie maty i dobrego humoru! …

2
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
1 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
stopnadwadze.pldemoniq Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
demoniq
Gość
demoniq

Ćwiczenie nr 2 niestety mogą wykonywać tylko i wyłącznie osoby zdrowe, masz problem z kręgosłupem nie powinieneś wykonywać tego ćwiczenia. Taka informacja powinna być zamieszczona…

stopnadwadze.pl
Editor

Zawsze podkreślamy, że ćwiczenia z internetu mogą wykonywać wyłącznie osoby zdrowe. Jeżeli ktoś ma jakikolwiek problem z kręgosłupem/inną częścią ciała zawsze powinien przed wykonaniem samodzielnych ćwiczeń porozmawiać z lekarzem lub fizjoterapeutą.