Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » 30 minutowy, skuteczny trening fitness wzmacniający kondycję dla początkujących
Zestaw ćwiczeń wzmacniających na bazie treningu fitness

30 minutowy, skuteczny trening fitness wzmacniający kondycję dla początkujących

Chcesz zacząć swoją przygodę z treningiem fitness, ale ostatni raz ćwiczyłeś na WF-ie w szkole? Nie zniechęcaj się i na początek wzmocnij mięśnie z niespełna półgodzinnym programem treningowym dla początkujących. Dzięki niskiej intensywności poradzi sobie z nim każdy.



Trening wzmacniający dla każdego

Trening składa się z trzech części: 5-minutowej rozgrzewki, która przygotowuje ciało do wysiłku, 16-minutowego treningu głównego oraz 5 minut schłodzenia po wysiłku. Nie wymaga żadnych dodatkowych sprzętów fitness – można zaopatrzyć się w matę, ale nie jest ona niezbędna. Schłodzenie i rozgrzewkę wykonuje się bez przerw.

Główny trening koncentruje się na wszystkich grupach mięśni, wzmacniając całe ciało. Znajdziemy w nim dobrze znane pompki, przysiady, skłony oraz trochę ciekawych ćwiczeń na mięśnie brzucha (proste i skośne).

Podzielono go na krótsze sesje, przedzielone kilkunasto-sekundowym odpoczynkiem.

Każde z ćwiczeń wykonuje się dwukrotnie, na przemian z innymi rodzajami aktywności. Ciekawostką jest licznik spalonych kalorii wyświetlany po prawej stronie ekranu.

Ich rosnąca ilość w miarę upływu czasu naprawdę działa motywująco!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na schodach - fantastycznie spalają tłuszcz

7 pomysłów na ćwiczenia na schodach skutecznie spalające tłuszcz

Jeżeli lubisz fitnessowe szaleństwa na dworze, kochasz treningi na łonie przyrody – ta propozycja ćwiczeń ...

1 komentarz

  1. Na początek najlepszy będzie trening FBW, który pozwoli przyzwyczaić organizm do wysiłku. Potem można zacząć bawić się w bardziej specjalistyczne treningi. No i najważniejsze, aby nie ćwiczyć „na pałę” tylko mieć w zanadrzu dobrze przygotowany plan.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku