Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia odchudzające » 30 minutowy, skuteczny trening fitness wzmacniający kondycję dla początkujących
Zestaw ćwiczeń wzmacniających na bazie treningu fitness

30 minutowy, skuteczny trening fitness wzmacniający kondycję dla początkujących

Chcesz zacząć swoją przygodę z treningiem fitness, ale ostatni raz ćwiczyłeś na WF-ie w szkole? Nie zniechęcaj się i na początek wzmocnij mięśnie z niespełna półgodzinnym programem treningowym dla początkujących. Dzięki niskiej intensywności poradzi sobie z nim każdy.



Trening wzmacniający dla każdego

Trening składa się z trzech części: 5-minutowej rozgrzewki, która przygotowuje ciało do wysiłku, 16-minutowego treningu głównego oraz 5 minut schłodzenia po wysiłku. Nie wymaga żadnych dodatkowych sprzętów fitness – można zaopatrzyć się w matę, ale nie jest ona niezbędna. Schłodzenie i rozgrzewkę wykonuje się bez przerw.

Główny trening koncentruje się na wszystkich grupach mięśni, wzmacniając całe ciało. Znajdziemy w nim dobrze znane pompki, przysiady, skłony oraz trochę ciekawych ćwiczeń na mięśnie brzucha (proste i skośne).

Podzielono go na krótsze sesje, przedzielone kilkunasto-sekundowym odpoczynkiem.

Każde z ćwiczeń wykonuje się dwukrotnie, na przemian z innymi rodzajami aktywności. Ciekawostką jest licznik spalonych kalorii wyświetlany po prawej stronie ekranu.

Ich rosnąca ilość w miarę upływu czasu naprawdę działa motywująco!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Trening HIIT zapewni Ci trening całego ciała i zadba o spalanie zbędnych kalorii/

30 – minutowy trening petarda czyli HIIT Full Body Workout na spalanie kalorii

Skrót HIIT oznacza intensywny trening interwałowy, który pozwala szybko spalić tkankę tłuszczową oraz poprawić kondycję, …

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
pawelg83 Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
pawelg83
Gość

Na początek najlepszy będzie trening FBW, który pozwoli przyzwyczaić organizm do wysiłku. Potem można zacząć bawić się w bardziej specjalistyczne treningi. No i najważniejsze, aby nie ćwiczyć „na pałę” tylko mieć w zanadrzu dobrze przygotowany plan.