Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Wyzwanie na płaski brzuch – deska
Wyzwanie deski - prawidłowa pozycja

Wyzwanie na płaski brzuch – deska

Jeżeli chcesz wzmocnić i wyszczuplić mięśnie brzucha, a przy tym popracować nad wzmocnieniem całego ciała – warto przyjrzeć się wyzwaniu Sally – w planku!



Deska to jedno z najskuteczniejszych ćwiczeń na brzuch – pomaga wzmocnić i wyrzeźbić mięśnie. Do tego sprawia, że zakrzywia się czasoprzestrzeń – każda sekunda w desce wydaje się trwać 10 sekund. Zwłaszcza im dłużej jesteś w tej pozycji 🙂

Na czym polega wyzwanie sally up challenge?

Zasady pracy w tym treningu są banalnie proste – włączasz muzykę (znajdziesz ją niżej), startujesz z pozycji na przedramionach.

Za każdym razem, gdy słyszysz up (góra) przechodzisz do pozycji deski na wyprostowanych rękach. Gdy słyszysz down (dół) – wracasz na przedramiona.

Wyzwanie trwa nieco ponad 3 minuty. Po czasie, gdy się już super wyrzeźbisz możesz je utrudnić – zrób dwie, trzy, cztery serie 🙂

To wyzwanie naprawdę daje popalić 🙂

Prawidłowa deska – wykonanie

Zanim zabierzesz się za wyzwanie z planku – przypomnij sobie jak wykonać prawidłową deskę:

Wyzwanie Bring Sally Up – Deska – płaski brzuch:

Teraz jesteś gotowa – zajmij pozycję, napnij mocno mięśnie i do dzieła 🙂

Daj znać w komentarzu pod artykułem jak Ci poszło!

Tutaj znajdziesz wyzwanie przysiadów – na smukłe i jędrne pośladki 

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia rzeźbiące brzuch

Stalowy brzuch – trening ABS na wyrzeźbienie i wzmocnienie mięśni brzucha

Jeżeli chcesz wyrzeźbić potężny kaloryfer na brzuchu, na którym z łatwością będzie można trzeć marchewkę ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku