Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 45-minutowy, bardzo skuteczny trening brzucha i pośladków!
Ćwiczenia na uda i pośladki
Ćwiczenia ujędrniające na brzuch, uda i pośladki

45-minutowy, bardzo skuteczny trening brzucha i pośladków!

Trening angażuje mięśnie całego ciała, jednak szczególnie skupia się na brzuchu oraz pośladkach. Zaproponowane ćwiczenia pozwolą ci spalić tłuszcz, zmniejszyć oponkę, ujędrnić pośladki i wysmuklić uda. Do pracy potrzebujesz jedynie kawałka podłogi, maty oraz pozytywnego nastawienia.

Trening trwa 45 minut i składa się z rozgrzewki, części właściwej oraz stretchingu, dlatego nie musisz poszukiwać już niczego więcej, tylko od razu możesz brać się do pracy.

Prowadząca pokazuje każde ćwiczenie i przekazuje wskazówki techniczne. Możesz wykonywać ćwiczenia w wersji trudniejszej razem z prowadzącą lub łatwiejszej wraz z dziewczyną po lewej stronie.

Zegar w lewym górnym rogu wskazuje czas jaki pozostał do końca treningu.

Trening możesz dostosować do własnych możliwości i kondycji, ponieważ to ty decydujesz o tempie pracy.

Jeżeli będziesz wykonywać ten zestaw regularnie, to szybko zauważysz efekty, czyli płaski brzuch, podniesioną i ujędrnioną pupę oraz wysmuklone ciało.

Ćwiczenia ABS na brzuch, uda i pośladki 

Podsumowanie treningu:

  • Kompletny 45-minutowy trening.
  • Cel treningu to płaski brzuch i jędrna, podniesiona pupa.
  • Nie potrzebujesz żadnego sprzętu.
  • Ty decydujesz o intensywności i trudności wykonywanych ćwiczeń.
  • Zegar odlicza czas całego zestawu, w tym rozgrzewki i stretchingu.
  • Całość wykonywana regularnie przynosi niesamowite efekty!
  • Dodatkowo wysmuklisz całe ciało i spalisz sporo kalorii!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Po czym rozpoznać, że masz problem z kompulsywnym odżywianiem?

5 oznak, że masz problem z kompulsywnym jedzeniem!

Jedzenie kompulsywne oznacza, że rozładowujesz napięcie, sięgając po przekąski. Spożywasz więcej kalorii, niż powinieneś, bo …

2 komentarze

  1. Interesujący ten trening. Szukałam właśnie czegoś takiego, co mogłabym oglądać z YT na telewizorze i ćwiczyć. I chyba znalazłam to, co chciałam.

  2. Wyczuwam zakwasy:p Ale będę dzielna i podejmę to wyzwanie, bo parę kg już zrzuciłam, ale jeszcze mi trochę brakuje do wymarzonej sylwetki. Ale IQgreen też robi swoje i widocznie poprawił mi się metabolizm.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.