Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Trzy szybkie ćwiczenia na płaski brzuch
Pakiet trzech intensywnych ćwiczeń na rzeźbienie płaskich mięśni brzucha - idealne do treningu w domowej siłowni.
Ćwiczenia na brzuch należy wykonywać płynnym, aktywnym ruchem - nie wolno szarpać, ani zginać szyi.

Trzy szybkie ćwiczenia na płaski brzuch

Ćwiczenia dla zabieganych, a chcących popracować nad rzeźbieniem mięśni brzucha.

Szybka seria łatwych ćwiczeń, które możesz powtórzyć w kilku seriach lub połączyć z innymi ćwiczeniami i stworzyć swój własny trening w zależności od tego, ile masz czasu do dyspozycji.

Każde ćwiczenie powtórz 20 razy lub tyle razy ile potrafisz. Wykonaj 2-4 serie, ćwicząc przynajmniej 3 razy w tygodniu.

Pamiętaj również o zdrowej, dobrze zbilansowanej diecie. To co znajdziesz w poniższym zestawie, koniecznie uzupełnij regularnym zestawem ćwiczeń cardio – tylko wtedy efektywnie spalisz tkankę tłuszczową i wyrzeźbisz mięśnie brzucha.

Szybkie ćwiczenia na płaski brzuch – kompletny plan:

  1. Brzuszki (0:08-1:06): nogi umieść na krześle lub brzegu łóżka i wykonuj krótkie spięcia mięśni brzucha. Pamiętaj by odcinek lędźwiowy przylegał do podłoża! Unikaj łapania splecionymi rękami za szyję – to poważny błąd, który nie tylko nadwyręża kręgosłup (odcinek szyjny), ale wpływa też na złą pracę pozostałych mięśni.
  2. Wymachy nóg (1:07-2:18): połóż się na plecach, unieś barki, spinając mięśnie brzucha i w tej pozycji unoś na przemian nogi. Nie spiesz się, im wolniej i dokładniej wykonasz to ćwiczenie, tym lepiej będą pracowały mięśnie brzucha.
  3. Pompka bokiem (2:20-3:48): opierając się na łokciu sięgaj ramieniem w górę i w dół pod biodro. Wykonaj 20 powtórzeń i zmień stronę. To ćwiczenie pomaga pozbyć się ‘boczków’.

Po wykonaniu kilku serii, koniecznie rozciągnij zmęczone mięśnie. Jeżeli wykonasz 4 pełne serie, kolejnego dnia zrezygnuj z treningu, aby mięśnie mogły się zregenerować.



Zobacz koniecznie nasze inne ćwiczenia na mięśnie brzucha

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia seleny gomez na super seksowny brzuch i ładne nogi.

30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

Specjalnie dla ciebie sprawdziliśmy co trenują celebryci! Rezultat – 30-minutowy trening całego ciała, szczególnie angażujący …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o