Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Trening mięśni brzucha, który angażuje całe ciało

Trening mięśni brzucha, który angażuje całe ciało

Trening na brzuch, które pomogą Ci wymodelować płaskie, atrakcyjne i seksowne mięśnie brzucha. To prosty i angażujący całe ciało trening, który wzmocni mięśnie brzucha oraz zaangażuje do intensywnej pracy pozostałe partie mięśniowe. Jest doskonały, ponieważ zawiera elementy treningu cardio (na palenie tkanki tłuszczowej) – dzięki temu uzyskasz szybko fantastyczne efekty, a Twój brzuch będzie płaski jak u gwiazd znanych z pierwszych stron gazet i serwisów plotkarskich.

Olbrzymią zaletą tego zestawu, jest fakt, ze ćwiczenia są wykonywane w podporze – dzięki temu angażują Twój organizm do dużo większego wysiłku – a co za tym idzie, zwiększają skuteczność treningu – dzięki temu idealnie łączą się elementy ćwiczeń na płaski brzuch z elementami ćwiczeń cardio.

UWAGA! Jeżeli marzysz o idealnym brzuchu i masz problem by pozbyć się niechcianych fałdek – KONIECZNIE przeczytaj nasz artykuł dotyczący tego, co musisz wiedzieć, jeżeli chcesz mieć płaski brzuch.

Trening na brzuch – ćwiczenia angażujące całe ciało

Uwaga – w serii ćwiczenia wykonuj od 30 do 90 sekund w zależności od formy i kondycji. Stopniowo możesz zwiększać liczbę serii.

1. Podpór przodem ze skrętem tułowia (00:15-00:30)

To ćwiczenie to modyfikacja ćwiczenia znanego jako plank, czyli deska na wyprostowanych ramionach. Oprzyj się na wyprostowanych rękach. Skręcając tułów i delikatnie nogi, prostuj na zmianę ręce, kierując je w kierunku sufitu. Wzrok podąża za dłonią. Podpór to rewelacyjny pomysł na skuteczny trening mięśni brzucha!

2. Przyciąganie kolan do klatki piersiowej (00:34-00:51)

Nie zmieniając poprzedniej pozycji rozpocznij przyciąganie kolan do łokci. Ćwiczenie możesz zmodyfikować poprzez przyciąganie kolan na skos – lewa noga do prawego łokcia i na odwrót. Pamiętaj by noga, na której się opierasz była wyprostowana i wspierała się na palcach.

3. Podpór przodem – unoszenie bioder (00:55-01:10)

Oprzyj się na wyprostowanych rękach, nogi rozstaw w lekkim rozkroku. Poprzez podniesienie wysoko bioder, rozpocznij skłony w tył. Bardzo ważne jest, by w momentach szczytowych plecy były wyprostowane. Zaangażuj do pracy głowę – staraj się zobaczyć co jest między Twoimi nogami – ważne by szyja tworzyła jedną linię z kręgosłupem i rękami. Wszystkie ćwiczenia zawierające podpór (deskę/plank) to jedne z najskuteczniejszych treningów mięśni brzucha!

4. Podpór przodemunoszenie bioder z podciąganiem kolan (01:13-01:29)

Oprzyj się na wyprostowanych rękach, nogi złącz razem. Wykonaj skłon, poprzez podniesienie wysoko bioder. Zwróć uwagę na pełen wyprost pleców i ruch głowy. Podnieś wysoko biodra, aż do wyprostu pleców. Głowa tworzy jedną linię z kręgosłupem. Przy wyproście tułowia, opierając się na palcach, podciągaj na zmianę nogi do łokcia.

Koniecznie sprawdź nasze inne treningi na brzuch

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na uda i pośladki

45-minutowy, bardzo skuteczny trening brzucha i pośladków!

Trening angażuje mięśnie całego ciała, jednak szczególnie skupia się na brzuchu oraz pośladkach. Zaproponowane ćwiczenia …

1
Dodaj komentarz

avatar
1 Comment threads
0 Thread replies
0 Followers
 
Most reacted comment
Hottest comment thread
1 Comment authors
eporady Recent comment authors
  Subscribe  
najnowszy najstarszy oceniany
Powiadom o
eporady
Gość

super są te ćwiczenia, bardzo się cieszę że są strony tego typu istnieją 🙂