Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Dwa ćwiczenia na szczupłą talię i boczki inspirowane jogą
Proste ćwiczenia na talię
Ten trening na boczki jest doskonały, jeżeli szukasz spokojnych ćwiczeń.

Dwa ćwiczenia na szczupłą talię i boczki inspirowane jogą

Te 2 ćwiczenia inspirowane jogą na pewno przypadną do gustu miłośniczkom treningów spokojnych, mniej dynamicznych, ale równie skutecznych.

Najlepiej wkomponować prezentowane tutaj pozycje do swojego codziennego treningu np. jako element stretchingu i powolnego rozluźniania ciała po wysiłku.

Plan ćwiczeń:

  1. Rozciąganie ramion (0:13-0:51): nogi na szerokość bioder, weź głęboki wdech i unieś ramiona nad głowę, złącz dłonie i pochyl się w prawą stronę. Staraj się maksymalnie rozciągnąć lewy i prawy bok swojego ciała. Powtórz 10 razy.
  2. Trójkąt (0:52-2:34): stań w dosyć szerokim rozkroku, lewa stopa skierowana w bok, prawa stopa prosto, biodro przesuń nieco w prawo, a wyprostowane ramię i cały tułów w lewo. Następnie zejdź najniżej jak potrafisz opierają się na kostce lub kładąc dłoń na podłodze. Drugie ramię wyprostowane mocno do góry, wzrok skierowany na ramię w górze. Wytrzymaj chwilę w pozycji, powinnaś czuć napięcie w okolicach talii, następnie powoli wróc do pozycji wyjściowej i zmień stronę.

Polecamy wykonywać te 2 ćwiczenia codziennie rano po wstaniu z łóżka. Świetny początek dnia, nawet jeżeli na początku będzie trochę ciężko, ciało szybko przyzwyczai się i zobaczysz, że żadne skłony nie będą sprawiać Ci już problemu 🙂

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na uda i pośladki

45-minutowy, bardzo skuteczny trening brzucha i pośladków!

Trening angażuje mięśnie całego ciała, jednak szczególnie skupia się na brzuchu oraz pośladkach. Zaproponowane ćwiczenia …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o