Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Stalowy brzuch – trening ABS na wyrzeźbienie i wzmocnienie mięśni brzucha
Ćwiczenia rzeźbiące brzuch
Ćwiczenia, które pomogą Ci wyrzeźbić seksowny i mocny brzuch.

Stalowy brzuch – trening ABS na wyrzeźbienie i wzmocnienie mięśni brzucha

Jeżeli chcesz wyrzeźbić potężny kaloryfer na brzuchu, na którym z łatwością będzie można trzeć marchewkę i masz awersję do dźwigania ciężarów – spieszymy na ratunek z kolejnym arcyciekawym treningiem.

Te ćwiczenia koncentrują się na wzmocnieniu i wyrzeźbieniu mięśni brzucha – do pracy zaangażujesz wszystkie partie mięśniowe.

Do treningu przyda Ci się zdecydowanie mata – większość odbywa się na ziemi.

Podczas pracy skup się na prawidłowym oddechu i spokojnym, zrównoważonym ćwiczeniu – to nie wyścigi!

Ćwiczenia polegają na pracy nóg w różnych konfiguracjach – jeżeli bolą Cię kolana, ten trening na brzuch będzie idealny.

1. Skłony z ugiętymi ramionami w pozycji siedzącej.
2. Skłony leżąc z zaplecionymi rękami i nogami – skłony i krótkie spięcia ciała.
3. Nożyce pionowe.
4. Stretch obu nóg z rozgwiazdą i skłonem.
5. Nogi pracujące okrężnie.
6. Kołyska z zaplecionymi nogami.
7. Nożyce poziome na przemian z ugięciem nóg.
8. Nożyce pionowe.
9. Poziomka z nogami na ziemi + ręce uniesione.

Stalowy brzuch – ćwiczenia ABS na wyrzeźbienie płaskiego brzucha:

  • Do treningu przyda Ci się mata
  • Ćwiczenia wzmacniają i rzeźbią mięśnie brzucha
  • Ćwiczenia wykonujesz leżąc – odpoczną więc kolana
  • Nie  musisz ich wykonywać szybko
  • Staraj się mieć napięty brzuch i spinać mięśnie w kluczowych momentach
  • Jeżeli dasz radę – wykonaj dwie serie

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Wyzwanie deski - prawidłowa pozycja

Wyzwanie na płaski brzuch – deska

Jeżeli chcesz wzmocnić i wyszczuplić mięśnie brzucha, a przy tym popracować nad wzmocnieniem całego ciała ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku