Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Intensywny trening – ćwiczenia na rzeźbienie mięśni brzucha
Zestaw kilku zaawansowanych ćwiczeń, które szybko pomogą Ci wyrzeźbić idealnie płaski i dobrze umięśniony oraz seksowny brzuch.
Na wyrzeźbienie mięśni brzucha najlepiej działają intensywne ćwiczenia, które będą wyzwaniem dla Twojego organizmu.

Intensywny trening – ćwiczenia na rzeźbienie mięśni brzucha

Tym razem porcja ćwiczeń dla amatorek naprawdę ciężkich wyzwań.

Ćwiczenia są proste, ale już po paru powtórzeniach poczujesz, że mięśnie brzucha rzeczywiście mocno pracują. Jednak efekty na pewno Ci się spodobają, mięśnie brzucha wzmocnią się, a sam brzuch będzie idealnie płaski.



Pamiętaj by przygotować odpowiednio organizm do wysiłku intensywną i dynamiczną rozgrzewką!

Zwróć również uwagę na to, że ten zestaw pomoże Ci WYRZEŹBIĆ mięśnie – natomiast najlepsze efekty uzyskasz, kiedy wdrożysz ćwiczenia na wszystkie partie ciała, a także skoncentrujesz się na odpowiednim treningu, który pomoże Ci spalić zbędną tkankę tłuszczową: doskonałym rozwiązaniem jest Jogging, Zumba lub Aerobox.

Rzeźbienie mięśni brzucha – plan ćwiczeń:

  1. Brzuszki (0:20-0:43): leżąc na wznak, nogi zgięte w kolanach unieś pod kątem prostym i spinaj rytmicznie mięśnie brzucha. Powtórz 8 razy.
  2. Wyprost nóg (0:44-1:07): zostajemy w poprzedniej pozycji, równocześnie prostujemy obydwie nogi, barki uniesione.
  3. Ramiona i nogi w górze (1:08-1:32): nogi pozostają wyprostowane, dołączamy do tego wyprostowane za głową ramiona. Policz do 10. Następnie ramiona przenieś do przodu i nieznacznie ruszając nimi wytrzymaj 10 sekund. Na koniec przyciągnij nogi do klatki piersiowej, weź głęboki wdech i swobodny wydech.
  4. Unoszenie kości ogonowej (1:39-1:55): leżąc na wznak z ramionami po bokach, unieś wyprostowane nogi i samą siłą mięśni staraj się unosić kość ogonową. Powtórz 8 razy.
  5. Brzuszki (1:56-2:18): robimy krótkie spięcia mięśnie brzucha, nogi skrzyżowane. Powtórz 8 razy. Zakończ serię, przyciągając kolana do klatki piersiowej.

Nie zapomnij o rozluźnieniu i rozciągnięciu mięśni po zakończonym treningu.

Sprawdź też drugi zestaw ćwiczeń na wyrzeźbienie mięśni płaskiego brzucha jaki znajdziesz na naszym portalu.



Zobacz koniecznie nasze inne ćwiczenia na mięśnie brzucha


Oceń artykuł
[Głosów: 0 Średnia: 0]

Przeczytaj też:

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Stalowy brzuch w 10 minut? Z tym treningiem to możliwe!

Przetestuj naszą nową propozycję, która pozwoli ci w 10 minut wzmocnić mięśnie brzucha i pozbyć …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o