Zapisz się na bezpłatny newsletter z ćwiczeniami

Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » Energetyczny trening na boczki w szalonych wibracjach
Ćwiczenia, które pomogą Ci wyszczuplić brzuch.
Trening na płaski brzuch, boczki i oponkę.

Energetyczny trening na boczki w szalonych wibracjach

Pełen pozytywnej energii, bardzo skuteczny trening, który pomoże Ci wymodelować piękną talię osy oraz wyszczuplić boczki. Nie potrzebujesz do niego nic więcej, poza ręcznikiem i szerokim uśmiechem 🙂



Wymodelowanie boczków i brzucha to często nie lada wyzwanie – dlatego też, tego typu treningi cieszą się największą popularnością na naszym serwisie.

Ten trening działa dwufazowo: po pierwsza zawiera zestaw ćwiczeń cardio, które zaangażują do pracy mięśnie, dzięki czemu efektywnie zaczniesz spalać tkankę tłuszczową, po drugie wymodelujesz, wzmocnisz i wyrzeźbisz mięśnie skośne brzucha (czyli właśnie te w okolicach boczków i talii).

By ćwiczenia były maksymalnie skuteczne – wykonaj ten zestaw w jednej serii treningowej między 2, a 4 razy – w zależności od Twojej kondycji, a najlepiej będzie gdy połączysz go z zestawem treningowym na spalanie tkanki tłuszczowej.

Jakie ćwiczenia na brzuch i boczki znajdziesz w tym treningu?

Cały trening odbywa się w stójce – więc jeżeli nie lubisz ćwiczeń w leżeniu – będzie idealny!

Zaczniesz od krótkiej rozgrzewki, następnie przejdziesz do ćwiczeń związanych z pracą nóg, by całość okrasić intensywną pracą z ręcznikiem.

Trening ma 10 minut (dlatego warto wykonać go w 2-4 seriach), zaczniesz od rozgrzewki, która uruchomi całe Twoje ciało oraz zaangażuje do pracy mięśnie od stóp do barków. Do tego rozgrzewka pomoże Ci się rozluźnić.

Następnie przejdziesz do ćwiczeń: stepowania, wymachó ramion, przemieszczanie w miejscu z uruchomieniem bioder, praca na wymachach z ręcznikiem, krążenia tułowia z ręcznikiem.

Olbrzymią zaletą tego treningu jest to, że podczas pracy uruchamiasz całe ciało – pracują całe nogi, biodra, łydki, kostki kolana – jest więc bardzo efektywny!

Trening na boczki w szalonych wibracjach

Zalety treningu:

  • Bardzo energetyczny trening – aż chce ćwiczyć!
  • Wszystkie ćwiczenia w stójce
  • Łatwe i bardzo łatwe ćwiczenia na boczki
  • Potrzebujesz do niego tylko ręcznik
  • Większość ćwiczeń uruchamia do pracy całe ciało – to bardzo dobrze
  • Łączy ćwiczenia na spalanie tkanki tłuszczowej z ćwiczeniami modelującymi okolice brzucha, oponki i mięśni skośnych
  • Wykonaj 2-4 serii by zmaksymalizować efekty i wyszczuplić brzuch 

Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion i rąk. Ćwiczenia wyszczuplające ramiona.

Ćwiczenia na wyszczuplenie ramion bez pompek i sprzętu

Chcesz znaleźć skuteczne ćwiczenia na szczupłe ramiona? Denerwuje Cię cellulit w okolicach bicepsów i chciałabyś ...

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

Nie przegap nowych artykułów na Stopnadwadze.pl i kliknij "Lubię To"!
Polub Stopnadwadze.pl na Facebooku