Polecane ćwiczenia
Home » Ćwiczenia » Ćwiczenia na brzuch » 20-minutowy trening dla początkujących na mięśnie brzucha

20-minutowy trening dla początkujących na mięśnie brzucha

Świetny trening dla wszystkich, którzy nie lubią energetycznych podskoków i szybkiego tempa, a chcieliby mieć piękne ciało.



To idealny trening dla osób początkujących – ćwiczenia nie są trudne, a dzięki  temu każdy może spróbować.

Trening składa się z ćwiczeń siłowych, łatwych do wykonania nawet dla osób które nigdy nie ćwiczyły. Znajdziesz tam popularne unoszenie nóg, zmodyfikowane (i bardziej skuteczne!) brzuszki oraz łatwe pompki.

Ćwiczenia wzmacniają i rzeźbią mięśnie brzucha, pleców oraz pośladków. Pomagają pozbyć się bólu kręgosłupa oraz nadmiaru tłuszczyku z okolic talii.

Trening na płaski brzuch dla początkujących – spróbuj!

Przeczytaj też:



Chcesz szybko i skutecznie schudnąć?

Sprawdź nasze diety i poradniki odchudzania. Poprowadzimy Cię krok po kroku, pokażemy jak ćwiczyć, co jeść i jak się motywować, by odchudzanie było skuteczne i trwałe.

Nasze diety i poradniki to idealne propozycje dla kobiet, które chcą rozpocząć zdrowy tryb życia oraz czuć się fantastycznie każdego dnia.

Codziennie będziesz pełna energii, a waga pokaże ubywające jak szalone kilogramy.

Tak, pokaż mi diety!

Podobał Ci się ten artykuł?

Zostaw swój e-mail, a wyślemy Ci informacje o nowych ćwiczeniach, poradach i dietach!

Dziękujemu za zapisanie do Newslettera

Sprawdź też

Ćwiczenia seleny gomez na super seksowny brzuch i ładne nogi.

30-minutowy trening na mocny brzuch i szczupłe nogi Seleny Gomez!

Specjalnie dla ciebie sprawdziliśmy co trenują celebryci! Rezultat – 30-minutowy trening całego ciała, szczególnie angażujący …

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o